  • Data: 2017-08-18 12:40:34
    Temat: Re: Automatic Reference Counting
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, August 18, 2017 at 11:37:38 AM UTC+2, Borneq wrote:

    > Czy wystarczy?

    A jeśli wystarczy, to może i Java wystarczy, po co się męczyć z C++, wszak
    wiadomo, że pisanie programów, nie wspomniawszy o pisaniu zoptymalizowanych
    programów, w C++ jest i dużo trudniejsze i wymaga dużo więcej czasu.

    Nie wiem czy wystarczy. Gdy używam C++ i gdy użycie C++ jest uzasadnione, to
    zazwyczaj drobiazgi przeszkadzają (czyli nie-wystarczają). Kiedyś musiałem
    wywalić np. obiekt QDateTime, bo za wolno wykonywał, wydawałoby się, proste
    operacje na dacie i czasie.