  • Data: 2015-08-07 19:54:39
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Zlego nic, ale pomysl - raz na rok jedziesz na urlop, placisz 25 lub
    > 15 zl za autostrade - i wybierzesz oszczednosc 10zl, aby sie zjawic o
    > 3 w nocy ? Spedzic romantyczne pol nocy na plazy, wykapac sie w
    > Baltyku o swicie ... i opalac 3h czekajac na przyzwoita godzine :-)

    Nie wiem. Może tak. Może nie. Może tak zrobi 20% tych, co mieli jechać w
    szczycie? Jeśli efektu nie będzie, to znaczy że zachęta jest za mała i
    trzeba spróbować dać w nocy 10zł.
    ---
    A jak jeszcze nie da to dopłacać ?

    > PPPS. A moze by tak wpuszczac na autostrade tylko tylu, aby nie
    > przekroczyc przepustowosci na bramkach koncowych ? Kolejka bylaby na
    > bramkach wjazdowych, a klient mial wybor - czekam, albo jade inna
    > droga ...

    Do takiej segregacji najlepiej się nadaje wariant ekonomiczny i ceny
    dynamiczne. ..
    ---
    Najlepiej jakby bilety na autostradę sprzedawały koniki :-)