  • Data: 2010-02-09 21:35:55
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: "Bastion" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:hkqr8b$6st$1@news.onet.pl...
    > wg mnie najgorszy sposób napisania że chodzi o 20x. Dla mnie ten autor nigdy nie
    wykształcił się w C, kopiował z Pascala. Fragment
    > typowy dla kodu z BCB.
    Jacku slyszalesz o pseudokodzie?
    Traktuj ta petle jak przekaz formalny a nie merytoryczny

    > Po trzecie jak już bronisz BCB to do pieniążków ma Currency (tu jest symulacja,
    więc 'chyba' nie dokładne obliczenie, ale
    > wspominam)

    Patrz uwagi na temat pseudo kodu

    > Pobaw się formatami międzynarodowymi, to może byc 'ciekawe'. Ostatnie cyfry
    znaczące też ciekawe. BCB "lepiej" zaokrągla od reszty
    > branży.
    > O kosztach wydajnościowych konwersji tu koledzy pisali.

    Patrz uwagi na temat pseudo kodu

    > O separacji algorytmu, GUI i danych, MVC itd to "rasowego" użytkownika myszki w BCB
    nie tylko nie da sie przekonać, ale wręcz nie
    > zrozumie o czym mowa.
    Tu sie zgadzam, czyli czekam ma Twoja propozycje procedury/funkcji

    > W sumie, dzięki że bronisz czegoś co nie do obronienia, bo pokazuje że "subkultura
    BCB" nie przyśniła nam się ale istnieje.

    BCB i Delphi powstal jako opozycja do MS VB i jako taki spelnil swoje zadanie.
    Napisz ta funkcje/procedure lepiej to podyskutujemy.