    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Date: Wed, 10 Feb 2010 10:48:59 +0100

    news:hkslcc$goi$1@news.onet.pl...
> [...]

    if=/dev/mem ... | od ... | awk ...
    rzeczy jak wyżej to jak używanie do wszystkiego
    > Podaj konrety.Albo lepiej podaj kod, ktory lepiej
    > opisuje, rzeczywistosc.

    kolego, obudź się, rzeczywistością są liczby. Grid to tylko ich
    prezentacja. Nie będę się znęcał skrótami w rodzaju MVC bo na designerze
    pod F11 nigdy ich nie widziałeś.

    Fajne jest, że bronisz swojego kręćka jak lew. To naprawdę ma swój folklor.

    WRonX pisze:

    > Obudz sie dzialam na tablicy (dokladnie to na 2 wymiarowej tablicy
    > dynamicznej)
    Obudź się i naucz się czytać.

    > Dodatkowo tablica jest komponentem w postaci Grida
    > gdzie indeks 1 ma inne znaczenie niz indeks 0
    naprawdę? nie wiedziałem .... ;)

> [...]
    autor nigdy nie wykształcił się w C, kopiował z Pascala. Fragment
    > Jacku slyszalesz o pseudokodzie?
    > Traktuj ta petle jak przekaz formalny a nie merytoryczny
    Chciałes powiedziec że taka pętla ma zalety formalne a wady
    merytoryczne czy na odwrót? Zgubiłem się.

    > BCB i Delphi powstal jako opozycja do MS VB
    To sprawdź w kalendarzu bo błądzisz bracie.

    > i jako taki spelnil swoje zadanie.
    > Napisz ta funkcje/procedure lepiej to podyskutujemy.

    Po hu...gona mam pisać.
    Już Ci koledzy napisali lepiej.

    gratuluję pancernego nicka, pasuje bardzo.