    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Date: Thu, 11 Feb 2010 06:08:27 -0800 (PST)

    On 11 Lut, 09:05, Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> wrote:

    > Ostatnio mam lenia, ale moze to dokoncze. Co to ma robic? Uwazam  ze
    > ten 5-liniowy algorytm moze rozwiazac zupelnie kazdy problem.

    A ja uwazam, ze powyzsze to bzdura:)

    Zostawmy nawet problemy typu: rekurencja
    a= a/2 dla parzystych i 3a+1 dla nieparzystych.
    Dla jakiego 'a' mamy okres.

    wezmy przyzwoity problem: energia stanu podstawowego
    uranu. Jak chcesz to rozwiazac przekladaniem zmiennych
    nie wbudowujac wyniku w algorytm.

    > Dane moga
    > reprezentowac dowolne dane uczace, a pozostale tablice moga byc
    > dobrane przez algorytm genetyczny.

    czyli w bardzo kosztowny sposob znajdujemy rozwiazanie
    i wbudowujemy w tabelka:)

    > Najbardziej ciekawi mnie jak wyglada najszybszy algorytm, który
    > dobierze
    > optymalne tablice dla tamtego algorytmu i dla dowolnych danych
    > uczacych :)

    Dla wielu przypadkow, tabelki maja dlugosc 1 i zawieraja rozwiazanie.

    pozdrawiam
    bartekltg