eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBOK VM)-: › Re: BOK VM)-:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Subject: Re: BOK VM)-:
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pho9jq$srk$1@node1.news.atman.pl>
    <5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <phqgls$e5i$1@news.icm.edu.pl>
    <5b40f083$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <phqugl$as8$1@news.icm.edu.pl>
    <5b41a979$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <pht3gn$hg5$1@news.icm.edu.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 8 Jul 2018 15:39:16 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pht3gn$hg5$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 33
    Message-ID: <5b4213c6$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.236.221
    X-Trace: 1531057094 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 603 188.33.236.221:2234
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2472
    X-Received-Body-CRC: 1111059647
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086318
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:
    > W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
    >> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
    >>>
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na telefon,
    >>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
    >>>
    >>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
    >>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
    >>>
    >>>
    >>>
    >>
    >> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
    >> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
    >> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
    >
    > Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
    > odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w
    > cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
    > głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś
    > czasie przemówi do słuchawki.
    >
    >
    >

    Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma.  Tak, w poniedziałek planuje
    wziąć ich telefonicznie  na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
    nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
    reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: