eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBOK VM)-: › Re: BOK VM)-:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: BOK VM)-:
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <pho9jq$srk$1@node1.news.atman.pl>
    <5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <phqgls$e5i$1@news.icm.edu.pl>
    <5b40f083$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    <phqugl$as8$1@news.icm.edu.pl>
    <5b41a979$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <pht3gn$hg5$1@news.icm.edu.pl>
    <5b4213c6$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <phtbi7$6cu$1@news.icm.edu.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Mon, 9 Jul 2018 11:58:45 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <phtbi7$6cu$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 45
    Message-ID: <5b4331be$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.236.221
    X-Trace: 1531130302 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 680 188.33.236.221:1113
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086334
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-08 o 15:50, Animka pisze:
    > W dniu 2018-07-08 o 15:39, Trybun pisze:
    >> W dniu 2018-07-08 o 15:27, Animka pisze:
    >>> W dniu 2018-07-08 o 08:05, Trybun pisze:
    >>>> W dniu 2018-07-07 o 19:49, Animka pisze:
    >>>>>
    >>>>>>>
    >>>>>>
    >>>>>> Ale muszą przysłać. Tymczasem nie odpowiadają na maile ani na
    >>>>>> telefon,
    >>>>>> tak że nie sposób tej karty zamówić.
    >>>>>
    >>>>> Dobrze, że już na stronie, na swoim koncie zamówiłeś.
    >>>>> Chyba dostałeś od nich potwierdzenie na maila.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Nadal nikt nie odpowiada, mimo tego że BOK pracuje 7 dni w tygodniu.
    >>>> Może oni nie maja w zwyczaju potwierdzać otrzymywanej korespondencji.
    >>>> Tylko wtedy pytanie - po co im i nam klientom ten BOK?
    >>>
    >>> Może odpowiedzieli Ci na stronie internetowej, może w koszu gdzieś ta
    >>> odpowiedż siedzi. Jak nigdzie nie ma to musisz uzbroić się w
    >>> cierpliwość i czekać aż odbiorą połączenie. Przełącz głośnik na
    >>> głośnomówiący i słuchaj sobie muzyczki. Na pewno konsultant po jakimś
    >>> czasie przemówi do słuchawki.
    >>>
    >>>
    >>>
    >>
    >> Nie, niestety nigdzie odpowiedzi nie ma.  Tak, w poniedziałek planuje
    >> wziąć ich telefonicznie  na przetrzymanie;-), tylko się obawiam że i tym
    >> nic nie wywalczę. Przecież mają już kilka moich zgłoszeń e-mailem i zero
    >> reakcji, co tu może rozmowa telefoniczna zmienić?
    >
    > Moim zdaniem to chyba jedna porządna firma. Raczej wszystko taki miły
    > pan załatwia od ręki. Poproszą Cię o podanie peselu.
    >
    >

    Porządna firma nie zostawia kilku wiadomości bez odpowiedzi. No i co
    dalej - podanie nr PESEL załatwi sprawę? Przecie podawałem go im mailowo
    już kilkukrotnie!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: