  • Data: 2018-12-17 09:34:35
    Temat: Re: Bać się?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Dec 2018 23:22:12 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Większość używa sieci już od dłuższego czasu i nie do końca wiem jak
    > miałby taki Kasperski odróżnić komunikację typu pytanie o aktualizację
    > od jakieś szpiegowskiej.

    Otoz to :-)

    >Otwarte dziwne porty owszem, może się przydać.

    O tyle mniej istotne, ze wiekszosc komputerow teraz za jakims
    firewall/proxy i pakiety nie dochodza.

    Swoja droga - nie ma jakiejs sztuczki, zeby nawiazac polaczenie
    bezposrednie miedzy dwoma kompami za dwoma firewallami, bez ciaglego
    przekazywania pakietow przez trzeci serwer ?

    > Kasperski zdaje się podpadł w zeszłym roku mocno, ale moze to tylko NSA
    > nie znosi konkurencji.

    Tak czy inaczej - wszystkie moga podsluchiwac, Kaspersky nie jest
    wyjatkiem :-(

    J.