  • 91. Data: 2012-11-21 12:05:33
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: atm <...@v...pl>

    > Xperia P, to największa ergonomiczna pomyłka jaką ostatnio oglądałem.
    > Dość poręczny był jeszcze Panasonic Eluga, tyle że to funkcjonalna
    > pomyłka, ale mnie zależy na karcie pamięci.

    Ostatnio spojrzalem na Elguge na Allegro, ceny ma atrakcyjne. Tyle, ze
    nierozszerzalne 8GB to rozwiazanie dla prawdziwych twardzieli ;]

  • 92. Data: 2012-11-21 14:22:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Minelo 25 lat ... i wrocilo "ciezki to dobry". Bo "ulepszenie" polega na
    > zmniejszeniu kosztow, a ze odchudzone urzadzenie nie wytrzyma 3 lat, kogoz
    > to obchodzi.
    >
    > Tylko ze chinczycy tez juz to odkryli i zaczynaja dociazac swoje wyroby
    > :-)
    >
    > A tak nawiasem mowiac to pierwszy raz o tym przeczytalem strasznie dawno -
    > jak sie pojawily pierwsze tranzystorowe kalkulatory ... to dostaly ciezka
    > obudowe, bo do lekkich ksiegowi nie mieli zaufania :-)

    Nie słyszałem o celowym dociążaniu wyrobów :-)
    To potwierdzone relacje czy tylko teorie spiskowe? ;-)

    > I te 27g pomoze ?

    Może to złudzenie mojego mózgu ale po trzymaniu ponad 2 lata
    w ręce iPhone 4 nowy iPhone 5 wzięty do ręki sprawia wrażenie
    wagi piórkowej :-) Myślę że największy zysk wagi to zamiana
    obudowy ze stali nierdzewnej na aluminiową, bo inaczej ciężko
    mi sobie wyobrazić telefon z większym ekranem, większą baterią
    a 25% lżejszy od poprzedniego modelu... To naprawdę robi wrażenie!

    > Uwazaj przy schylaniu - wypada :-)

    Wiem, że wypada :-) iP4 też wypada :-)
    No niestety, trzeba wyrobić nowe nawyki... :-)
    Lżejszy może będzie mniejszą mieć szansę na siłę
    grawitacji pokonującą siłę tarcia o włókna koszuli :-)

  • 93. Data: 2012-11-21 14:23:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > "tak samo odczuwalna" debilu

    Ty jednak masz jakiś problem z głową :-)

  • 94. Data: 2012-11-21 14:25:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "K" <...@...c> wrote in message news:k8gk9o$v0p$1@node1.news.atman.pl...

    > zawsze sie podawalo tak jak sto innych parametrow. ale widze ze po za
    > mniejsza wago to ci sie argumenty "za" skonczyly.
    >
    > zastanow dlaczego dzis podaje sie informacje o tym ze do telefonu
    > mozna wlozyc karte pamieci.

    No właśnie z tego samego powodu, że to nie jest tylko "parametr"
    a punkt porównawczy przy wyborze telefonu. A to, że w niektórych
    telefonach gniazdko na kartę jest, ale karty pamięci nie można użyć
    do tego czy tamtego to już nie piszą... bo po co? :-)

    > dla mnie EOT i koniecznie zmien haslo misiu.

    Widzę że Ci się argumenty skończyły?

  • 95. Data: 2012-11-21 14:49:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Ty jednak masz jakiś problem z głową :-)

    Twoja.

  • 96. Data: 2012-11-21 14:50:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To naprawdę robi wrażenie!

    Się nie zesikaj z tego "wrażenia!"

  • 97. Data: 2012-11-21 14:57:27
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21-11-2012 14:25, Pszemol pisze:

> [...]
    > telefonach gniazdko na kartę jest, ale karty pamięci nie można użyć
    > do tego czy tamtego to już nie piszą... bo po co? :-)

    juz dawno, a nawet nigdy ich nie mialem. przy tej doskonalosci i
    innowacyjnosci apple poprostu nie ma sie do czego przyczepic, dlatego
    rozmawiamy o roznicy w wadze pomiedzy kolejnymi ewolucjami tego samego
    telefonu.

  • 98. Data: 2012-11-21 14:59:05
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17-11-2012 22:18, Pszemol pisze:
    > "Andrzej" <n...@i...invalid> wrote in message
    .neostrada.pl...

    > No proszę... A Ghost napręża się obok że nikt nie dałby grosza nawet
    > za to, aby iPhone był lżejszy :-))) To się chłopak zdziwi jak przeczyta
    > to co napisałeś :-)

    hasla pozmieniales? na recznym jezdziles? matka wie?

  • 99. Data: 2012-11-21 15:13:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie słyszałem o celowym dociążaniu wyrobów :-)
    >To potwierdzone relacje czy tylko teorie spiskowe? ;-)

    Czesciowo potwierdzone.
    http://www.vintagecalculators.com/html/sharp_compet_
    cs10a.html

    jesli im wierzyc ... 25kg wagi. Tysiac tranzystorow tyle nie wazy, a
    obudowa jaka gruba to widac. Ale po co ... kto wie ... moze premia
    eksportowa byla od kg :-)

    Jesli jest zapotrzebowanie na ciezkie produkty
    http://www.overclockers.com/forums/showthread.php?t=
    328762
    to nie ma sie co dziwic ze producenci robia ciezkie :-)

    Tu mozna wyczytac calkiem uzasadnione zdanie:
    http://batteryuniversity.com/learn/article/can_the_l
    ead_acid_battery_compete_in_modern_times
    The weight of a battery is a good indication of the lead content and
    the life expectancy.

    a tu demonstracja teorii spiskowej
    http://allegro.pl/akumulator-zelowy-silnik-lodz-ups-
    150-ah-warszawa-i2744404471.html

    >Może to złudzenie mojego mózgu ale po trzymaniu ponad 2 lata
    >w ręce iPhone 4 nowy iPhone 5 wzięty do ręki sprawia wrażenie
    >wagi piórkowej :-)

    Ale my nie o zludzeniach, tylko o obiektywnym zjawisku wypychania
    kieszeni :-)

    J.

  • 100. Data: 2012-11-21 16:30:06
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > iP5 nie spelnia pierwszego warunku :-)

    Yyy... d... jestem, nie ustawiacz przetargow :)

    AK