  • 111. Data: 2012-11-22 21:52:37
    Temat: Re: Bańka pęka..
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:50ae87e7$0$1209$65785112@news.neostrada.pl...

    > Aaaa, znaczy mieszkasz na jackowie, ino ci wstyd - zrozumiale.

    > I dlatego odpowiadasz na nieliczace sie posty. Pisales wyraznie.
    > Jest w tym watku.

    Zaczynam sobie przypominać czemu Twoją krzywą gębę miałem w kf.

  • 112. Data: 2012-11-23 09:03:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Zaczynam sobie przypominać czemu Twoją krzywą gębę miałem w kf.

    Pozdrow jackowo.

    BTW

    [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka

    <cytat>

    > A ile u Ciebie w Jackowie kosztuje Nexus 4, z podatkiem stanowym, bez
    > umowy?

    Co to znaczy "u mnie na Jackowie"? Nie mieszkam na Jackowie jak by co.

    </cytat>

  • 113. Data: 2012-11-24 00:39:54
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> [...]
    >
    > <cytat>

    > Co to znaczy "u mnie na Jackowie"? Nie mieszkam na Jackowie jak by co.

    Tak, udowodniłes mi ze mowilem. Zapomnialem o tamtej wymianie zdan... moj
    blad. Dlaczego jednak to ma dla Ciebie takie duze znaczenie gdzie kto
    mieszka? Czy to grupa o telefonach? Czemu trollujesz na temat Jackowa?

  • 114. Data: 2012-11-24 09:05:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak, udowodniłes mi ze mowilem. Zapomnialem o tamtej wymianie zdan... moj
    > blad.

    Nie blad a klamstwo. Juz tyle razy wypierales sie jackowa, a tu przez
    przypadek wyszlo co innego. Najwyrazniej masz kompleksy, ktore jajfone ma
    zrownowazyc.

  • 115. Data: 2012-11-26 03:21:17
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Nie blad a klamstwo. Juz tyle razy wypierales sie jackowa, a tu przez
    > przypadek wyszlo co innego. Najwyrazniej masz kompleksy, ktore jajfone ma
    zrownowazyc.

    Kitus, a mozesz mi wytlumaczyc czemu Ty tak to Jackowo mocno przeżywasz?
    Uraz masz jakiś?

    Nie "wypieram się" bo nie ma czego sie wypierac... To tylko Twoje urojenia.
    Nigdy w życiu nie mieszkałem w mieście Chicago, zawsze były to zachodnie
    suburbia, ale nie widze gdzie tu wstyd czy źródlo potencjalnych kompleksów?
    Może kiedyś się z przedmieść przeprowadzę do centrum, raczej nie Jackowo
    lecz coś bliżej jeziora, ale ciagle nie mogę pojać czemu to ma dla Ciebie
    tak duże znaczenie, zwlaszcza na tej grupie... Wyjaśnisz?

    ps pozdrowienia z Kanady...

  • 116. Data: 2012-11-26 13:21:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nigdy w życiu nie mieszkałem w mieście Chicago

    I znow. Moze porozmawiaj z lekarzem.

  • 117. Data: 2012-11-26 14:43:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > I znow. Moze porozmawiaj z lekarzem.

    Co znów? Daj mi telefon do swojego lekarza, chetnie z nim porozmawiam to
    moze razem ustalimy nowa kurację bo to co Ci teraz daje do łykania
    ewidentnie nie działa... ;)

  • 118. Data: 2012-11-26 15:16:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Co znów?

    Znow Ci sie pierdzieli rzeczywistosc.

  • 119. Data: 2012-11-26 16:53:34
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Znow Ci sie pierdzieli rzeczywistosc.

    To raczej Ty się gubisz w swych błędnych założeniach, wnioskach i
    interpretacjach...

  • 120. Data: 2012-11-26 17:30:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > To raczej Ty się gubisz