  • Data: 2017-10-21 13:17:41
    Temat: Re: Bardzo wolny Internet. :-(
    Od: "Pat" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
    news:59eaf8c3$0$5142$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przeglądarka to oczywiście Opera, nic lepszego jeszcze nie wymyślono.
    Wygląda na to, że Opera (czy Opera Mini ?) nie jest już
    dostępna dla Windows Phone 8.1
    Jeśli ktoś ma plik instalacyjny Opery do zainstalowania
    pod WP 8.1, to bardzo proszę o udostępnienie.
    Potrzebuję go do czasu zakupu nowego smartfona
    z Androidem.

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To jest prapaid - jak nie przeszkadza Ci brak abonamentu
    > i umowy na dwa lata to wile taniej nie znajdziesz.
    Nie, nie przeszkadza mi. Obecny smartfon był kupiony
    oddzielnie, a nie jako "tańszy" z abonamentem.
    Gdy się dobrze policzy, a przy tym nie rozmawia
    bardzo dużo, jak to jest w moim przypadku, kupno
    z abonamentem jest nieopłacalne.
    Ponadto wybór modeli przy zakupie z abonamentem
    jest mocno ograniczony.

    > Każdy telefon, który ma LTE, procesor Snapdragon 6xx lub 8xx,
    > minimum 2GB RAM i 16GB ROM. Coś nowego ze średniej półki
    > [...]
    Dziękuję za te podpowiedzi. Rozumiem, że wszystkie te modele
    są oparte na Androidzie. Jakiej minimalnej wersji Androida
    wymagać? Czy aktualizacje są bezpłatne?
    Chcę kupić coś istotnie lepszego od tego co mam, bo inaczej
    zakup nie miałby sensu. Z drugiej jednak strony muszę
    zwrocić uwagę na ceny, bo to wydatek zupełni niezaplanowany.

    Pozdrawiam
    Pat