  • Data: 2018-03-07 11:14:50
    Temat: Re: Baterie alkaliczne industrial
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jacek pozniak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    wrote:

    >Kiedyś widziałem jakieś testy, robione przez amatorów, i wychodziło,
    >że te
    >różne duracele co zajączka zasilają, nie są lepsze od baterii
    >biedronkowych.
    >Sam miałem podobne obserwacje (zasilanie elektroniki o poborze około
    >30mA,
    >może przy dużych prądach jest inaczej).

    A inni pisali, ze lepsze, i o ile pamietam to o mikrofony estradowe
    chodzilo.

    Ale moze biedronka dobre zamowila ?

    Tak swoja droga, to kiedys pisalem - rozbebeszam baterie 9V firmy X, a
    na drugiej stronie blachy obudowy - " R6, firma Y".
    No ale co sie dziwic - blacha moze byc jedna.

    >Ciekawe czy to słowo 'Industrial' to coś znaczy, czy może to tylko
    >nowoczesny przedrostek do nazwy baterii alkalicznych? :)

    Tak nawiasem mowiac - wylala mi bateria w pilocie, i tak sobie patrze:
    -firmy Rocket ... chyba w komplecie z telewizorem byla,
    -Alkaline
    -termin waznosci 12.2019
    -druga z kompletu ma 1.567V

    Przypadkowy blad w produkcji ? Bo chyba nie celowe postarzanie ? :-)

    J.