    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Baterie alkaliczne industrial
    Date: Sat, 10 Mar 2018 10:10:20 +0100

    wiadomości news:4087155353$20180308204509@squadack.com...
    > Niedawno wyprałem koce. Niemłode. Stwierdziłem, że je ,,ogolę" bo
    > wyglądają paskudnie. W golarce były przeterminowane baterie Duracell.
    > Ogoliłem 1 i 3/4 koca zanim padły. Założyłem nowe baterie alkaliczne
    > Tesco Power Hi Tech. Z trudem dokończyłem 1/4 koca i baterie są do
    > wyrzucenia.

    To one może są raczej do słabszych prądowo urządzeń?
    W termometrze zewnętrznym wsadziłem dwa paluszki R3 z Kalafiora (Carrefour),
    przez kilka godzin przetrzymałem w zamrażarce (-25 oC), cały czas dzielnie
    mierzyło (odczyt jest zdalny), a teraz kilka miesięcy wystawione na balkon
    ładnie mierzą, niezależnie od pogody (także kilka dni przy -15), muszę tylko
    pilnować znaczka "słaba bateria", bo wtedy nie zmienione powodują, że pomiar
    jest zawyżony. Wsadzone (drugie takie same) do ciśnieniomierza (nie
    barometr, taki pompujący na rękę) nie wytrzymały zbyt długo. Pójdą do
    termometru, albo do pilota do OTV, jak się obecne wyczerpią.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...