eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBaterie w EV - degradacja › Re: Baterie w EV - degradacja
  • Data: 2019-11-15 10:24:17
    Temat: Re: Baterie w EV - degradacja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 14 Nov 2019 19:36:41 +0100, J.F.

    > Mowisz ?
    > Bo ja, jak sie rozpedze, to dojade kilometr do swiatel na luzie.
    > A na biegu prawdopodobnie nie dojade i bede musial gazu dodac.

    Mrzenia ściętej głowy, chyba że z górki jedziesz. Poza tym na takie
    rozpędzenie zużyjesz znacznie więcej paliwa niż na utrzymanie prędkości.

    > Dodajmy przy tym, ze moj silnik na luzie pali ok 1.2l/h, co przy
    > predkosci np 60km/h, daje ok 2l/100km, czyli wcale nie tak malo ...
    > ale jak dodam gazu, to pali 5, 6, 8, 10, 15 ... no dobra - przy
    > dojezdzaniu do swiatel, to raczej 5-6.

    Bez sensu, najpierw piszesz że przy prędkości 60km/h zużywa na luzie jałowo
    2L a potem że więcej jak DODASZ gazu. Jak utrzymasz prędkość 60km/h to nie
    spali nawet 5, a jak dodatkowo będziesz lekko zwalniać, to wyjdzie na jedno
    jak byś jechał na luzie.

    > Mowisz, zeby dobrze bieg dobierac ?
    > Sprzeglo jest drozsze niz te groszowe oszczednosci na paliwie :-)

    Wyjaśnij jak się sprzęgło zużywa podczas redukowania i czy aby bardziej niż
    przy zmianie w górę, a szczególnie przy ruszaniu. Ja mam 180tkm w DIESLU
    gdzie notorycznie jeździłem hamując silnikiem.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: