  • 1. Data: 2013-01-14 10:26:39
    Temat: Bedzie lepiej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Premier wrocil z Wloch i osobiscie prowadzil samochod.
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/donald-tusk-wrocil-
    z-urlopu-sam-prowadzil-samochod-z-wloch_300929.html

    Odwazny czy glupi ? :-)

    Ciekawe - jechal przepisowo, czy mu przysla pare mandatow ?

    Zaraz .... ile sie z Wloch jedzie z przepisowa predkoscia ?

    Aaa ... bedzie gorzej. Z Moeny do Gdanska to lepiej przez Niemcy,
    bedzie mowil ze mozna przepisowo ...

    J.

  • 2. Data: 2013-01-14 10:31:22
    Temat: Re: Bedzie lepiej
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Jan 2013 10:26:39 +0100, J.F

    > Zaraz .... ile sie z Wloch jedzie
    > z przepisowa predkoscia ?

    Z Wawy pod Wenecję jechałem jakieś 16h. :P
    Pewnie dlatego, że nie zatrzymałem się po
    zakup winiet w Czechach i Austrii. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2013-01-14 10:48:29
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Aaa ... bedzie gorzej. Z Moeny do Gdanska to lepiej przez Niemcy, bedzie mowil ze

    > mozna przepisowo ...

    http://www.fakt.pl/Donald-Tusk-wrocil-z-urlopu-Premi
    er-zmeczony-i-zarosniety,artykuly,195661,1.html

    Wyglada jak żul, ale zuch chłopak :)

    sz.

  • 4. Data: 2013-01-14 10:53:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jan 2013 10:26:39 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > Premier wrocil z Wloch i osobiscie prowadzil samochod.

    a jakby poleciał samolotem to zaraz byłoby jeczenie ile to kosztuje
    podatników

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-01-14 11:09:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > a jakby poleciał samolotem to zaraz byłoby jeczenie ile to kosztuje
    > podatników

    No, nie chyba nie bylby taki i lecial z cala rodzina na narty za pieniadze
    podatnikow.
    To nie wyjazd sluzbowy ;)
    Jadac samochodem wydal duzo mniej, a jak wiadomo jest bardzo oszczedny :)

    sz.

  • 6. Data: 2013-01-14 11:15:37
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2013-01-14 11:09, szufla pisze:

> [...]
    > pieniadze podatnikow. To nie wyjazd sluzbowy ;)
    > Jadac samochodem wydal duzo mniej, a jak wiadomo jest bardzo oszczedny :)

    Czy on się może ruszać bez ochroniarzy? Mi się nie wydaje. Za dużo ludzi
    go nienawidzi.

  • 7. Data: 2013-01-14 11:19:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jan 2013 11:15:37 +0100 osobnik zwany onarjusz
    napisał:

    > Czy on się może ruszać bez ochroniarzy? Mi się nie wydaje. Za dużo ludzi
    > go nienawidzi.

    sugerujesz, że PiS się na niego chce zamachnąć?

  • 8. Data: 2013-01-14 11:20:48
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

> [...]
    > pieniadze podatnikow. To nie wyjazd sluzbowy ;)
    > Jadac samochodem wydal duzo mniej, a jak wiadomo jest bardzo oszczedny :)

    Jakaś tania ściema. W ogonie usieli jechać ochroniarze. Ten chłop
    spokoju nie ma. Zaszlachtowali by go. Pytanie tylko czemu próbują z
    niego robić Kowalskiego? Hitler mawiał że pochodzi z klasy robotniczej.

  • 9. Data: 2013-01-14 11:22:23
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > sugerujesz, że PiS się na niego chce zamachnąć?

    Sugeruje że winien czy nie winien, dużo ludzi postrzega go jako główny
    powód swoich problemów i najchętniej by go wyeliminowało jak to się
    pięknie mówi w tv.

  • 10. Data: 2013-01-14 11:31:24
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/3836
    77,premier-donald-tusk-unika-ochrony-ze-wzgledow-wiz
    erunkowych.html