  • 51. Data: 2018-05-09 22:07:14
    Temat: Re: Bentley....
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 21:55, p...@g...com pisze:
    > Jest to zasadniczo bez znaczenia. Manewr lądowania wykonał mistrzowsko, medale
    wręczono case closed ;-)

    Szczęście, że jest pilotem, nie chirurgiem, bo nie chciałbym by
    podmiotem tak mistrzowsko przeprowadzonej operacji;)

    Shrek

  • 52. Data: 2018-05-09 22:17:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 May 2018 17:40:17 +0200, Tomasz Pyra
    <h...@s...spam.spam> wrote:
    > No ale gdzie jest granica?

    Gdzieś tak 25 lat temu :).
    A tak poważnie to myślę, że jednak trochę dalej niż te drzwi od
    Tuarega, bo to już przegięcie i jawna kpina z klienta.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2018-05-09 22:24:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 9 May 2018 12:55:33 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > Jest to zasadniczo bez znaczenia. Manewr lądowania wykonał mistrzowsko, medale
    wręczono case closed ;-)

    Ale również odsunięto go od latania.

  • 54. Data: 2018-05-09 22:44:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.05.2018 o 22:24, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Wed, 9 May 2018 12:55:33 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Ale również odsunięto go od latania.

    Kiedy? Przez dwa lata po lądowaniu regularnie widywałem go w lotowskiej
    stołówce w stroju pilota, gdzie próbował robić za lokalnego celebrytę.

    Potem go chyba rzeczywiście wydymali i się sądził, ale to chyba chodziło
    o obniżki pensji. Z tego co kojarzę to wygrał i jeśli już w locie na
    lata to ma to raczej związek z faktem, ze ciężko firmie zakceptować
    przegraną.

    Shrek

  • 55. Data: 2018-05-10 22:50:12
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 9 May 2018 22:44:53 +0200, Shrek napisał(a):

    > Potem go chyba rzeczywiście wydymali i się sądził, ale to chyba chodziło
    > o obniżki pensji.

    Tu nie mam jakiegoś dokładnego rozeznania co i kiedy.
    Tylko czytałem że się sądzi z pracodawcą, bo ten go uziemił i przez to
    stracił premie za czas w powietrzu i ogólnie mniej zarabia.

  • 56. Data: 2018-05-10 23:53:54
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-07 o 01:20, Marek pisze:

    > Sugerujesz, że powiatowy serwis jest lepszy niż autoryzowany w
    > diagnostyce? Smutne.

    Niestety ja na własnej d... tego doświadczyłem. ASO obowiązują procedury
    a nie logika. Pracują tam głównie wymieniacze, nie naprawiacze. Czasem
    uda się trafić, czasem nie. Oczywiście klient za ich trefne diagnozy
    płaci. Kiedyś już o tym pisałem, przypomnę. W jakimś aucie, tuż po
    gwarancji zaczęła szaleć elektronika od czasu do czasu. Efekty były
    absurdalne - podobnie jak na filmie YT. Pół roku serwisowania ASO i
    worek kasy - nie pomogło. Kierowca pojechał do "mojego" warsztatu.
    Wystarczyło podpiąć oscyloskop, którego w ASO nie uraczysz i wyszło iż
    jeden z komputerów siał szpilkami po CANie zakłócając pracę całości.

    Mi również kazano wymienić zegary w ASO bo nie było można skasować
    serwisu D plus inne efekty. Okazało się, że poprzedni właściciel auta
    odłączył programowo uszkodzony czujnik jakości oleju silnikowego zamiast
    go wymienić. 50 zł i 15 min. pracy komputera serwisowego u "powiatowego"
    majstra rozwiązało problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 57. Data: 2018-05-11 06:32:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.05.2018 o 22:50, Tomasz Pyra pisze:

    > Tu nie mam jakiegoś dokładnego rozeznania co i kiedy.
    > Tylko czytałem że się sądzi z pracodawcą, bo ten go uziemił i przez to
    > stracił premie za czas w powietrzu i ogólnie mniej zarabia.

    Z tego co kojarzę, to nie uziemili go, tylko po prostu obniżyli
    wynagrodzenie (jak wszystkim wtedy w LOCie).

    Shrek