  • 11. Data: 2011-11-18 13:49:10
    Temat: Re: Bezkarny kierowca potrącił rowerzystę
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Jakoś nie zauważyłem wskazania winy rowerzysty. Wielu - w
    > tym ja -
    > uważa jedynie, że rowerzysta nie zrobił nic, żeby wypadku
    > uniknąć.

    Przepraszam że pytam, ale uważasz że co ten rowerzysta miał
    zrobić? Wystartować w powietrze? Ja nie zauważam żadnego
    jego "niedopatrzenia"...

    > Wina kierowcy samochodu jest bezsporna.

    Dobrze że w tym się zgadzamy ;-)

  • 12. Data: 2011-11-18 13:55:59
    Temat: Re: Bezkarny kierowca potrącił rowerzyst
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > temat. Masz coś tak odkrywczego, że warto to jeszcze napisać? Czy tak
    > tylko, żeby trochę potrollować?

    PMS bez trollowania przestałby istnieć jak wiele innych grup, więc może
    warto.

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2011-11-18 13:57:00
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ...zbierając je do kupy. ;)

    Szufla liscie ? To juz chyba takie mocno podgnile ;)

    sz.

  • 14. Data: 2011-11-18 14:00:04
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ale po co? Wszystko już zostało powiedziane w poprzednim wątku na ten
    > temat. Masz coś tak odkrywczego, że warto to jeszcze napisać? Czy tak
    > tylko, żeby trochę potrollować?

    Niby jestes inteligentny elektronik a prostego podtekstu nie kumasz. ech,
    wiec kto tu trolluje:/

    sz.

  • 15. Data: 2011-11-18 14:07:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Nov 2011 13:49:10 +0100, Robert_J

    > Przepraszam że pytam, ale uważasz że co ten rowerzysta miał
    > zrobić? Wystartować w powietrze? Ja nie zauważam żadnego
    > jego "niedopatrzenia"...

    Ja też nie -- znaczy jak się, z nudów, chcieć przypiąć...

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 16. Data: 2011-11-18 14:44:33
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ja też nie -- znaczy jak się, z nudów, chcieć przypiąć...

    ... to mógł nie wychodzić z domu ;-))))

  • 17. Data: 2011-11-18 15:21:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 18 Nov 2011 14:44:33 +0100, Robert_J

    > ... to mógł nie wychodzić z domu ;-))))

    Ten wypadek to wina jego babci, bo urodziła jego matkę! ;)

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 18. Data: 2011-11-18 16:40:11
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ten wypadek to wina jego babci, bo urodziła jego matkę! ;)

    Chociaż tak patrząc to jest jednak jego wina, bo wszystkiemu
    są winni żydzi, masoni i cykliści...

  • 19. Data: 2011-11-18 19:18:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    Friday, November 18, 2011, 1:49:10 PM, you wrote:

    > Przepraszam że pytam, ale uważasz że co ten rowerzysta miał
    > zrobić? Wystartować w powietrze?

    Ustąpić idiocie.

    > Ja nie zauważam żadnego jego "niedopatrzenia"...

    Znaczy art. 3 PoRD masz w rzyci?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2011-11-19 13:04:27
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Ustąpić idiocie.
    >
    > Znaczy art. 3 PoRD masz w rzyci?

    Nie, nie mam. Ale jak sobie wyobrażasz ustąpienie miejsca
    samochodowi, który w ciągu sekundy, dwóch, wpada z boku na
    niczego się nie spodziewającego rowerzystę. Miał włączyć
    dopalacze? ;-). Rozumując w Twój sposób to cyklista by w
    ogóle tamtędy nie przejechał, bo ruch tam jest zawsze duży.
    To droga wylotowa ze Szczecina ;-).