  • Data: 2018-05-22 07:28:09
    Temat: Re: Biało-czerwona drużyna chce mnie wybzykać
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 21-May-18 23:32, Piotr Wyderski wrote:

    > Paczka jest małej wartości, na cło się nie łapie nawet bez chińskich
    > sztuczek optymalizacji podatkowej. Próbowałem się do nich dodzwonić,
    > ale chyba łatwiej się dodzwonić z gratulacjami do księcia Harry'ego.

    Proces jest prosty jak konstrukcja cepa:
    - Czekasz na emaila/telefon z DHL
    - Podajesz im swojego emaila
    - Wysyłają Ci skany kwitów dołączonych do paczki
    - Opisujesz/tłumaczysz i odsyłasz fakturę, którą Ci wysłali oczko wyżej
    oraz podpisujesz (imieniem i nazwiskiem - czcionka dowolna)
    oświadczenie, którego treść jest w rzeczonym emailu. Dokładasz do
    kompletu potwierdzenie transakcji z banku. Wysyłasz to wszystko emailem
    zwrotnym
    - Czekasz aż Ci kurier przywiezie oVATowaną paczkę (czyli domyślnie
    musisz mieć brzęczącą monetę na opłacenie VATu)

    Może się wydawać nieco upierdliwe, ale daje się ogarnąć w 10 minut.
    A na przyszłość sugeruję unikać DHL jak ognia - mnie przynajmniej ich
    proces nieco irytuje ...

    Piotrek