  • Data: 2018-05-26 11:41:37
    Temat: Re: Biało-czerwona drużyna chce mnie wybzykać
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-25 o 21:29, RadoslawF pisze:

    > Ale z drugiej strony po co płacić za studia kogoś kto potem
    > ekspedientem/ekspedientką w sklepie będzie?
    > Pomysł obniżenia bezrobocia przez upchanie młodych ludzi na
    > nikomu niepotrzebnych studiach magisterskich był zły.
    > I koszty tego będziemy jeszcze długo ponosić.

    A może nie był zły tylko przedwczesny.
    Coraz więcej w hipermarketach jest kas samoobsługowych.
    W centrach dystrybucyjnych po magazynach coraz częściej jeżdżą roboty a
    nie biegają ludzie.
    Ciekaw jestem ile czasu potrzeba aby wszystkie prace fizyczne (praca na
    kasie to prawie fizyczna) zostały zastąpione przez automaty.
    Ciekawe co jest najtrudniej zautomatyzować. Jak do zbioru truskawek nie
    będzie się zatrudniało pracowników sezonowych tylko odpowiedniego
    robota, który w dzień i w nocy będzie jeździł (a może chodził jak pająk
    - delikatniej niż jeżdżenie) i zbierał to zapewne ten moment już będzie
    bliski.

    Może za jakiś czas na rynku pracy będą potrzebni tylko ludzie z wyższym
    wykształceniem. A za kolejne 10..20 lat i oni nie będą potrzebni.
    P.G.