eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBłędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta? › Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5a1992e5$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovcrpo$v5h$2@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <ove24m$21h$1@node2.news.atman.pl>
    <5a1c3918$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <ovhpja$ius$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <ovhpja$ius$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Błędy przy tankowaniu zimą. Jak nie uszkodzić auta?
    Date: Mon, 27 Nov 2017 20:52:19 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 40
    Message-ID: <5a1c6cf4$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.139.86
    X-Trace: 1511812340 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15210 83.26.139.86:52792
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619896
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ovhpja$ius$...@n...news.atman.pl...
    On 11/27/2017 5:11 PM, J.F. wrote:
    >> A patrzyles na paliwo ?

    >Kiedyś odessałem przy około -18 bo byłem pewien że nie odpala z tego
    >powodu (a padł czujnik). Wyglądało tak samo jak to co leci z
    >dystrybutora, czyli lekko żółte, oleiste, raczej przezroczyste.

    To akurat latwo sprawdzic - buteleczka paliwa, domowa zamrazarka i
    metnieje.

    W na tyle wysokiej temperaturze, ze widac nie jest to grozne, bo
    inaczej wszyscy by stali przy srednim mrozie :-)

    >> Dodanie depresatora nic nie daje - nadal metnieje.
    >Ponizej nie sprawdzałem, kto by się w to bawił. Mój diesel (2.2dci,
    >common rail) odpalał najniżej przy -25 wiec naprawde nie było po co
    >sprawdzać. Natomiast taksówkarz owszem, jak temperatura spadała
    >ponizej -10 to wpuszczał do baku zatapialną grzałke o 7 rano, taką na
    >akumulator. Podobno enerdowska ;) I wybywał w trasę jak tylko jego
    >Merc na to już pozwalał, czyli koło 9.
    >Dalej nie pojmuje co się komu i gdzie wytrąca że to taki problem. W
    >zasadzie kilka osób nie odpaliło samochodów przy -25 i były to
    >głównie diesle, ale wiele innych odpaliło diesle bez mrugnięcia okiem
    >może poza dłuższym kręceniem. Może to nie parafina zatyka filtry
    >tylko zatkane filtry zatykają filtry ;)

    Z zeznan znajomych - potrafi ruszyc i stanac w trasie.

    W sumie ... przeplyw kolo goracego silnika powinien ogrzac, samo
    mieszanie przez pompe tez powinno ciut ogrzac, albo jak w mondeo - ten
    elektryczny podrzewacz powinien podgrzac.
    A jednak czasem staja.

    Na youtube pelno filmow pokazujacych paliwo w prawdziwej zimie ...
    strach sie bac :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: