eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaBlokowanie rozmów przychodzących na stację z numerów zastrzeżonych - niewykonalne bezpłatnie... › Re: Blokowanie rozmów przychodzących na stację z numer ów zastrzeżonych - niewykonalne bezpłatnie...
  • Data: 2012-10-19 12:13:52
    Temat: Re: Blokowanie rozmów przychodzących na stację z numer ów zastrzeżonych - niewykonalne bezpłatnie...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ale przez POP/SMTP byłoby logiczniej to robić niż przez HTTP

    Ustawienie filtrowania czy autorespondera przez POP ? Protokol chyba
    nie przewiduje.
    SMTP zasadniczo tym bardziej nie.

    Ja zas pisze o sytuacji gdy jedziesz na wakacje, dopadasz przygodnie
    komputera np w kafejce internetowej, i co - bedziesz konfigurowal
    program pocztowy pod siebie ?
    Wtedy poczta przez www staje sie wygodna.

    J.