eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaBlokowanie rozmów przychodzących na stację z numerów zastrzeżonych - niewykonalne bezpłatnie... › Re: Blokowanie rozmów przychodzących na stację z numer ów zastrzeżonych - niewykonalne bezpłatnie...
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Blokowanie rozmów przychodzących na stację z numer ów zastrzeżonych
    - niewykonalne bezpłatnie...
    Date: Sat, 20 Oct 2012 16:54:21 +0200

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 12:28:27 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiesz. Pomyśl o nich tak, jak o HTTP. Co z tego, że HTTP nie
    > przewiduje ? Jakoś na www korzystającym z tego HTTP udaje się. Dokładnie tak
    > samo jest z POP/SMTP. Tylko mało popularne to jest, że ktoś sobie popisze
    > skrypty jako alternatywa do kawałka witryny www.

    Potrafisz dodac obsluge skryptow do serwera POP ? Szacun.
    Do serwera u jakiegos z popularnych operatorow, np. onetu ?
    A to szacun jeszcze wiekszy, Wielki Hackerze :-)

    Tylko co potem - odpalamy telneta i piszemy stosowna komende ?
    To ja chyba wole obsluge przez www. Roznica taka ze w miare wygodny
    frontend mozna sobie zorganizowac. A telnet ... MS wycofuje juz telneta.

    Czy proponujesz sprytnymi skryptami do sendmaila sobie kontem sterowac ?
    W sumie ... mozna, ale chyba nadal wole www.

    > No ale nie będę bo jestem w gronie milionów posiadaczy urządzeń mobilnych,

    Ciagle wiecej milionow nie ma :-)

    > które raz skonfigurowaną pocztę odbierają wszędzie za pomocą takich kanałów
    > jak POP/SMTP, także HTTP, ale nie to, o którym mowa.

    No ale klientowi wlasnie chodzilo o to zeby nie odbieraly, bo np jest to za
    duzy koszt w roamingu :-)
    I autorespondera nadal nie da sie ustawic.

    P.S. A jak wyglada kasowanie w telefonie ? Z telefonu chcialby skasowac,
    ale ze skrzynki nie, po powrocie sobie odbiore na komputer ...

    > Bo przeglądanie www na
    > takich urządzeniach jest raczej chorym pomysłem jeśli jest alternatywa w
    > postaci tego SMTP/POP/IMAP czy dedykowanych pluginów.

    Przegladanie ambitnej poczty tez chyba jest chorym pomyslem, skoro www zle
    wyglada ?

    No i zostaja zalaczniki, gdzie interfejs przez www ma chyba wieksze szanse
    pokazania ...

    J.