  • Data: 2017-08-23 00:24:00
    Temat: Re: Bluetooth: profile, atrybuty, charakterystyki
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Wszystko to takie mądre ale jak dotąd od 10 lat przynajmniej nie
    > spotkałem się ze stabilnym pieczeniem bt audio np. telefon - słuchawka.
    > Syabilne czyli ZAWSZE zadziała. Jeszcze takiego zestawu nie miałem.

    Niestety w przypadku BLE wcale nie jest lepiej. Mam Huawei P9 Lite. Połączyć
    się z niego do BlueNRG-MS to cud. A PC z najtańszym donglem z Allegro łączy
    się bez problemu. Ale pod warunkiem, że jest na nim konkretna wersja Windows
    10. iPhone działa bardzo ładnie z BlueNRG-MS. Inne telefony z Androidem
    różnie. W ogóle pisanie appek BLE na Androida to masakra:
    https://www.reddit.com/r/androiddev/comments/4ofnbp/
    bluetooth_ble_development_is_miserable_on_android/
    Z kolei na Linuksie bywa różnie, jako tako działa. Z modułów, to ładnie
    działał mi nrf52, dużo lepiej od BlueNRG-MS.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/