  • Data: 2020-02-29 18:59:44
    Temat: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Animka a...@t...ja.wp.pl ...

    > Ci co chcą podsłuchać-podsłuchają. Jest takie małe urządzenie do
    > podsłuchiwania w cenie bodajże ok. 200 zł. A detektywi jak
    > podsłuchują? Oglądasz chyba w telewizji programy detektywistyczne
    > oraz program "Zdrady". Ja oglądałam jak nie było co oglądać.

    Jebłem... Musiałbym miec nie pokolei w głowie zeby na ogladanie takie
    gówna marnować zycie.
    Co do podsłuchiwania to masz racje - wiec wyrzucenie telefonu nie
    wystarczy. Musisz przestać cokolwiek mowic! I pisac! Bo w sumie pisanie
    tez moga "podsłuchac/podglądnąc". ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją