  • Data: 2020-02-29 23:53:46
    Temat: Re: Bluetooth sam się włącza podczas rozmowy
    Od: CaerSobreUnÁrbol <c...@i...net.info.site.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Animatorka wrote:
    > Ci co chcą podsłuchać-podsłuchają. Jest takie małe urządzenie do
    > podsłuchiwania w cenie bodajże ok. 200 zł.

    Takimi "pirdółkami" (z czasow epoki kamienia przedlupanego)
    mozna TYLKO analogowe rozmowy podsluchac, te czasy na szczescie
    juz dawno minely.

    Profesjonalna metoda inwigilacji jest "szpieg na żądanie" (po
    jevvsku: 'spy on demand'), polega na intruzie pomiedzy teleSRajem
    a BTSem lub pomiedzy teleSRAJem a urzadzniem, radiowym jak
    *trasownik* (po jevvsku: WiFi Calling, (zas *trasownik* po jevvsku:
    'router')). Koszt takiego psiegoChuja zaczyna sie od
    200'000 neoPRL'owskich rdzewniakow.

    > A detektywi jak podsłuchują?
    > Oglądasz chyba w telewizji programy detektywistyczne oraz program
    > "Zdrady". Ja oglądałam jak nie było co oglądać.

    Jesli "ktosinski" (detektyPicwant) dopadnie teleSRAJa i w nim
    zainstaluje przykladowo: mSpy, Spybubble, PhoneSheriff, FlexiSpy,
    MobileSpy (sa dziesiatki innych, innymi slowy "lichych" szpicli),
    to wtedy mozna mowic o podsluchiwaniu. Inna droga jest naiwne
    zainstalowanie "parszywej" aplikacji z programem inwigilujacym.
    Innych sposobow NIE ma!

    Jedna z najparszywszych metod inwigilacji jest uzywanie CHLAMU
    zwanego "łapucapu" (po jevvsku: 'WhatsApp'), nie dosc ze DEPPle
    sprzedaje sie sam, to sprzedaje innych!!!

    --
    http://bit.ly/2uEUj3s
    Pijawki danych: gUUrgoł, mikrySRAJsoft, zgniłyOGRYZ, mordziaKniga & Co.