  • 11. Data: 2014-05-28 22:02:49
    Temat: Re: Błysk z fotoradaru przy prawidłowej prędkości - WTF ?!?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości
    W dniu 28.05.2014, 20:30, Leszek Kowalski pisze:
    >Przekroczenie dopuszczalnej prędkości:
    >do 10 km/h: do 50 zł

    Nie w przypadku FR - tu kierowca ma ustawowe prawo jechac do 10 km
    szybciej.

    J.

  • 12. Data: 2014-05-28 22:03:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości

    >Standard.

    Gdzie standard ?
    Jeszcze mi zaden nie blysnal jak pilnowalem zeby nie przekroczyc o
    wiecej niz 10 ..

    J.

  • 13. Data: 2014-05-29 03:14:06
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 28.05.2014 22:03, J.F pisze:

    > Gdzie standard ?
    > Jeszcze mi zaden nie blysnal jak pilnowalem zeby nie przekroczyc o
    > wiecej niz 10 ..

    A mi kilka.

    --
    anacron
    aba/

  • 14. Data: 2014-05-29 09:37:45
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 28 May 2014 20:30:52 +0200, Leszek Kowalski napisał(a):

    > Zastanawiam jak się bronić w przypadku otrzymania pisma od ITD. Zdjęcia
    > pewnie nie będzie, a ślad trasy z Automapy niewiele da, bo tam chyba nie ma
    > daty (można jedynie odtworzyć trasę i prędkość w danym miejscu).

    Nie robić nic dopóki nie przyjdzie pismo.
    Sądzę jednak, że nie przyjdzie.

    --
    Franc

  • 15. Data: 2014-05-29 12:39:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 May 2014, J.F wrote:

    > Nie w przypadku FR - tu kierowca ma ustawowe prawo jechac do 10 km szybciej.

    1. Nie ma prawa tylko nie ma kary za złamanie przepisu, standardowy
    przypadek zwany "świętą krową", w innych zastosowaniach powodujący
    oburzenie społeczne ;)

    2. Nie jest to ustawowe (bo z rozporządzenia)

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2014-05-29 13:54:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał

    >1. Nie ma prawa tylko nie ma kary za złamanie przepisu, standardowy
    > przypadek zwany "świętą krową", w innych zastosowaniach powodujący
    > oburzenie społeczne ;)
    >2. Nie jest to ustawowe (bo z rozporządzenia)

    5. Minister właściwy do spraw transportu, mając na względzie przyczyny
    i lokali-zację wypadków drogowych, przeciwdziałanie tym wypadkom oraz
    wdrażanie kierujących pojazdami do przestrzegania przepisów ruchu
    drogowego, określi, w drodze rozporządzenia:

    3) sposób dokonywania pomiarów przez urządzenia rejestrujące, z
    uwzględ-nieniem progów prędkości dostosowanych do obowiązującego na
    drodze ograniczenia prędkości, oraz przetwarzania przez te urządzenia
    zarejestro-wanych danych, a także biorąc pod uwagę możliwość błędu
    kierowcy do 10 km/h włącznie w utrzymaniu dopuszczalnej prędkości;

    Ustawowo moge sie do 10km/h pomylic.

    J.

  • 17. Data: 2014-05-29 14:11:06
    Temat: Re: Błysk z fotoradaru przy prawidłowej prędkości - WTF ?!?[OT]
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    J.F wydumał(a) w news:53872005$0$2365$65785112@news.neostrada.pl :

    > lokali-zację uwzględ-nieniem zarejestro-wanych

    Tak z ciekawości...Ty sie jąkasz pisząc czy to jakiś błąd klawiatury?
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 18. Data: 2014-05-29 14:49:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał w wiadomości
    >J.F wydumał(a) w news:53872005$0$2365$65785112@news.neostrada.pl :
    >Tak z ciekawości...Ty sie jąkasz pisząc czy to jakiś błąd klawiatury?

    Pretensje do sejmowych informatykow, czemu copy/paste z pdf takie cuda
    robi :-)

    J.

  • 19. Data: 2014-05-29 18:27:00
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie robić nic dopóki nie przyjdzie pismo.
    > Sądzę jednak, że nie przyjdzie.

    Pasy zapięte były i przez komórkę nikt nie gadał.
    Dodatkowo jechałem z pasażerem, który może być świadkiem.

    Mam nadzieję iż żadne pismo nie przyjdzie, bo nie mam zamiaru udowadniać, że
    nie jestem wielbłądem tracąc przy tym czas na pisanie pism i kasę na znaczki
    pocztowe....

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 20. Data: 2014-05-29 18:28:28
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Standard.

    Pierwszy raz się z tym spotkałem, więc nie wiem czy taki standard...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski