  • 21. Data: 2014-05-29 18:31:51
    Temat: Re: Błysk z fotoradaru przy prawidłowej prędkości - WTF ?!?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:53863cd0$0$2149$65785112@news.neostrada.pl...

    > Stawiam na różnicę prędkości pomiędzy nim, a pojazdem jadącym z
    > przeciwka (sygnał wielokrotnie odbity). Jeśli tamten też miał podobną,
    > to po uwzględnieniu cosinusów będzie jakieś 79-81 km/h ;)

    Przy szerokiej 4 pasmowej drodze radar powinien być ustawiony na konkretny
    pas.
    Pytanie na ile kąt widzenia "radaru" pokrywa się z kątem widzenia obiektywu.

    Może się okazać, że radar zmierzył prędkośc innego pojazdu od tyłu, a
    obiektyw wykonał zdjęcie mi.
    Ktoś z praktyki wie w jakim czasie przychodzą pisma z ITD ?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Koalski

  • 22. Data: 2014-05-29 18:33:36
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Przekroczenie dopuszczalnej prędkości:
    > do 10 km/h: do 50 zł

    Pokaż który FR rejestruje przekroczenia poniżej 10km/h.
    Słyszałem wypowiedzi, "władz", iż próg jest często ustawiany na +20 lub +30
    Nie mam na myśli Straży Gminnych, dla których każda złotówka się liczy...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 23. Data: 2014-05-29 19:25:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.05.2014, 22:02, J.F pisze:

    > Nie w przypadku FR - tu kierowca ma ustawowe prawo jechac do 10 km
    > szybciej.

    Juz niedlugo:
    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-policja-nie-be
    dzie-tolerowala-przekraczania-predkosci-o-10-k,nId,1
    433834

  • 24. Data: 2014-05-29 19:48:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Juz niedlugo:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-policja-nie-be
    dzie-tolerowala-przekraczania-predkosci-o-10-k,nId,1
    433834

    Hehe, Szczurek lepszy od Vincenta, ale najwiecej to chyba zyska Korwin... w
    nastepnych wyborach :)

  • 25. Data: 2014-05-29 21:54:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    W dniu 28.05.2014 22:03, J.F pisze:

    >A mi kilka.

    Licznik ma za duzy blad, czy kijanka wyzwala w FR zle instynkty ? :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-05-30 10:19:49
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 29 May 2014 18:27:00 +0200, Leszek Kowalski napisał(a):

    > Pasy zapięte były i przez komórkę nikt nie gadał.
    > Dodatkowo jechałem z pasażerem, który może być świadkiem.
    Słyszałem, że czasami strzelają foty każdemy kto przejeźdza - a nóż-widelec
    ktoś właśnie jadł/pił/gadał prze koma/pasy nie zapięte miał. Kierowcę można
    ścigać na różne sposoby :-)

    > Mam nadzieję iż żadne pismo nie przyjdzie, bo nie mam zamiaru udowadniać, że
    > nie jestem wielbłądem tracąc przy tym czas na pisanie pism i kasę na znaczki
    > pocztowe....
    Tego też i życzę! :-)

    --
    Franc

  • 27. Data: 2014-05-30 22:40:53
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nóż-widelec
    > ktoś właśnie jadł/pił/gadał prze koma/pasy nie zapięte miał. Kierowcę

    Też o tym słyszałem, ale dla mnie to raczej urban legend. Zdjęć z
    przekroczeń jest sporo, więc mają się czym zajmować.
    A tak BTW, to w prywatnym aucie nie można jeśc/pić podczas jazdy?

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 28. Data: 2014-05-31 01:04:08
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-05-30 10:19, Franc wrote:

    > Słyszałem, że czasami strzelają foty każdemy kto przejeźdza - a nóż-widelec
    > ktoś właśnie jadł/pił/gadał prze koma/pasy nie zapięte miał. Kierowcę można
    > ścigać na różne sposoby :-)

    A to jesc i pic nie mozna?

    Jakas zmiana mi umknela?

    --
    mk4

  • 29. Data: 2014-05-31 13:03:44
    Temat: Re: Błysk z fotoradaru przy prawidłowej prędkości - WTF ?!?[OT]
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *MichaelDataR* napisał(-a):

    > Tak z ciekawości...Ty sie jąkasz pisząc czy to jakiś błąd klawiatury?

    [OT]
    Miałem kolegę, o którym polonistka w szkole mówiła, że błędy
    ortograficzne popełnia nawet w mowie :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 30. Data: 2014-05-31 21:23:11
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-28 20:30, Leszek Kowalski pisze:
> [...]
    > momencie mijania skrzynki, tak jakby zrobiono mi zdjęcie.
    >
    > Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem? Może to jakiś błąd, lub
    > rutynowe działanie (pasy, komórka); albo w drugą stronę (droga
    > 2-kierunkowa, po 2 pasy w każdą stronę) jechał szybko jakiś pojazd i to
    > jemu miało być wykonane zdjęcie, a ja oberwałem przypadkiem?
    >
    > Zastanawiam jak się bronić w przypadku otrzymania pisma od ITD. Zdjęcia
    > pewnie nie będzie, a ślad trasy z Automapy niewiele da, bo tam chyba nie
    > ma daty (można jedynie odtworzyć trasę i prędkość w danym miejscu).

    miałem tak 2 razy. przy 40/40. nic nie przyszło, a pasów nie miałem
    zapiętych :)

    @