  • Data: 2016-10-30 11:26:57
    Temat: Re: Bonus za rejestracje w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle mam do napisania bo jeśli nie o to Tobie chodzi to już nie wiem o
    > co i dalsza dyskusja jest bezcelowa.
    mam formułę na kartę, bez dodatkowych pakietów. załapałem się na rok
    internetu za darmo, czyli 1 giga co miesiąc. ten 1 giga przedłuża mi
    ważność pakietu 10 giga za rejestrację. super sprawa. dostałem kasę za
    rejestrację do wygadania, i tą pulę "Pakiet Promocyjnych Złotówek"
    przedłużam kapslami z coca coli. (promocja się kończy w tym miesiącu)
    Czy można to jakoś przedłużyć?