  • Data: 2016-10-30 11:46:57
    Temat: Re: Bonus za rejestracje w Play
    Od: dizel <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz was thinking very hard :
    > mam formułę na kartę, bez dodatkowych pakietów. załapałem się na rok
    > internetu za darmo, czyli 1 giga co miesiąc. ten 1 giga przedłuża mi ważność
    > pakietu 10 giga za rejestrację. super sprawa. dostałem kasę za rejestrację do
    > wygadania, i tą pulę "Pakiet Promocyjnych Złotówek" przedłużam kapslami z
    > coca coli. (promocja się kończy w tym miesiącu) Czy można to jakoś
    > przedłużyć?

    Przedłużasz coca colą i nie zauważyłeś po wejściu na stronę info że
    promocja zostaje przedłużona do końca tego roku? Dodatkowo zniesiono
    limit 8 kodów w miesiącu (w fancie też) wiec można wbijać ile się chce.
    Ale odpowiadając na twoje pytanie są inne sposoby:
    -pakiet 10za5
    -doładowanie przez strefę play na fb za 5zł (daje bonus 15% i wydłuża
    wszystko o 30 dni)
    -doładowanie na doladowania.play.pl od 25zł
    -doładowanie w parze bądź poleć play znajomemu, ale te ostatnie są
    ryzykowne i nawet nie wiem czy jeszcze działają. Choć do końca roku
    najlepsza/najtańsza opcja to korki cola/fanta