eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBrak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc › Re: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
  • Data: 2018-04-21 03:28:59
    Temat: Re: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojtek w news:5ad9cc50$0$611$65785112@news.neostrada.pl
    > Dane:
    > Dostawca Internetu; Orange
    > Smartfon: Lumia 535 z Windows 8.1
    > Objawy:
    > Internet na laptopie działa prawidłowo.
    > Internet na smartfonie z WiFi w domu działa prawidłowo -
    > mogę odbierać pocztę, stąd wnoszę, że ustawienia są
    > prawidłowe, mogę także oglądać strony www
    > Internet na smartfonie z SIM nie działa, jakby go nie było,
    > pomimo wyświetlania się H w lewym górnym rogu.
    > Do niedawna było tak, że często Internetu na smartfonie z SIM
    > nie było, ale pojawiał się po restarcie smartfona, czyli wyłączenia
    > smartfona (z wcześniej włączonym Internetem) i ponownym
    > włączeniu smatfona. Wtedy w górnym lewym rogu pokazywało
    > się H+ i Internet działał prawidłowo.
    > Jaka może być przyczyna? Co zrobić?

    a to nie jest tak, ze po prostu powinni Ci podeslac z orange gotowce, tzw
    pliki konfiguracyjne? jeden dla mms, drugi "dla internetu", albo jeden
    uniwersalny. Nigdy nie wklepywalem zadnych cudow typu apn, czy inne sprawy
    konfiguracyjne, ale tez pisze o zwyczaju w virgin --> podsylaja, klikasz ,
    instaluje sie i po klopocie. Podesla przez wifi :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: