    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Brak tańszych doładowań na allegro
    Date: Wed, 2 Aug 2017 19:36:32 +0200

    W dniu 2017-08-01 o 13:17, Adam pisze:

    > W analogowym Centertelu było OIDP 5 sekund. Nie jestem pewien, ale
    > później z tego zrezygnowali, licznik tykał od samego początku.

    To były czasy centralek wewnętrznych i faksów, najczęściej na jednej
    linii z telefonem, a także automatycznych sekretarek. Większość prób
    wybrania numeru skutkowała pobraniem opłaty za pierwszą minutę rozmowy.
    Chociaż rozmowy nie było. Włączyła się centralka, a po wybraniu numeru
    wewnętrznego nikt nie podniósł. Albo znienacka włączał się sygnał faksu
    pod normalnym numerem.