-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Brak tańszych doładowań na allegro
Date: Wed, 2 Aug 2017 19:36:32 +0200
Organization: ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <olt2j1$hlk$1@node2.news.atman.pl>
References: <85cmhms1lrc4$.1y0p1p6oav6q4.dlg@40tude.net>
<oksh98$n1r$1@node1.news.atman.pl>
<59721ce6$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<olo4oj$e2d$1@node1.news.atman.pl> <olo5fp$nci$1@dont-email.me>
<oloapb$jqo$1@node1.news.atman.pl>
<e...@g...com>
<olp9pb$1lj$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<olpdb1$4v6$1@node2.news.atman.pl> <olpo0n$jkt$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-61-78.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1501695393 18100 85.222.61.78 (2 Aug 2017 17:36:33 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Aug 2017 17:36:33 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
In-Reply-To: <olpo0n$jkt$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1082599
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-08-01 o 13:17, Adam pisze:
> W dniu 2017-08-01 o 10:15, Liwiusz pisze:
>> W dniu 2017-08-01 o 09:45, Kris pisze:
>>> W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 09:14:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz
>>> napisał:
>>>> W tak taku nigdy tak nie było.
>>> Skoro tak twierdzisz
>>>> Było w abonamencie.
>>> Skoro tak twierdzisz
>>>> I nie 10 sekund, tylko 5 sekund.
>>> Być może spierał się nie będę bo pamięć ulotna bywa
>>>> Rzeczywiście można było tak całe rozmowy prowadzić.
>>> Największy jąkała dawał radę;)
>>>>
>>>> (...)
>>
>
> W analogowym Centertelu było OIDP 5 sekund. Nie jestem pewien, ale
> później z tego zrezygnowali, licznik tykał od samego początku.
>
To były czasy centralek wewnętrznych i faksów, najczęściej na jednej
linii z telefonem, a także automatycznych sekretarek. Większość prób
wybrania numeru skutkowała pobraniem opłaty za pierwszą minutę rozmowy.
Chociaż rozmowy nie było. Włączyła się centralka, a po wybraniu numeru
wewnętrznego nikt nie podniósł. Albo znienacka włączał się sygnał faksu
pod normalnym numerem.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.08.17 00:37 Leszek Kowalski
- 03.08.17 07:11 Liwiusz
- 03.08.17 17:32 Michał Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przerabianie na Indonezje
- ekran sie odspaja
- app do udostepniania ekranu tel (obraz + audio) na ekran tv
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- steve balmer o iphonie w 2007
- sortowanie w androidzie
- Re: Głośniki
- Papiery na drona?
- Lejek + zdalne zarządzanie, coś jak telemetria, jaka oferta.
- Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
- Zdalna rejestracja SIM
- Re: BOUKUN
- Re: BOUKUN
- [Off-topic] Jak zrobic prosta mape lokalizacji?
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=