  • 1. Data: 2017-07-20 07:07:38
    Temat: Brak tańszych doładowań na allegro
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, firmy rejestrowały się poza UE i
    sprzedawały potem tańsze doładowania.
    Teraz tego coraz mniej lub wcale.

    --
    Karol M.

  • 2. Data: 2017-07-20 08:50:30
    Temat: Re: Brak tańszych doładowań na allegro
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 07:07, Karol pisze:
    > Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, firmy rejestrowały się poza UE i
    > sprzedawały potem tańsze doładowania.
    > Teraz tego coraz mniej lub wcale.

    Ukrócono nadużycia na VAT.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-07-20 12:06:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ukrócono nadużycia na VAT.

    A moze operatorzy zmniejszyli prowizje ?
    Po co ja placic i jeszcze ponosic dodatkowe koszty, skoro klienci moga
    wprost na konto ...

    J.

  • 4. Data: 2017-07-20 12:07:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-20 o 12:06, J.F. pisze:

    > A moze operatorzy zmniejszyli prowizje ?

    Nie ma żadnych przesłanek, aby uznać twoje domysły za prawdopodobne.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-07-20 12:11:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie ma żadnych przesłanek, aby uznać twoje domysły za prawdopodobne.

    Jedna jest - operatorzy promuja elektroniczne doladowania.
    Ba - nawet przestali promowac, widac jest ich wystarczajaco duzo :-)

    BM jest dobre i tanie ?

    J.

  • 6. Data: 2017-07-21 11:24:56
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-20 o 07:07, Karol pisze:

    > Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, firmy rejestrowały się poza UE i
    > sprzedawały potem tańsze doładowania.
    > Teraz tego coraz mniej lub wcale.

    Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, a każda rozpoczęta minuta
    kosztowała 2,90 zł (ktoś w to jeszcze uwierzy bez pokazywania
    archiwalnych cenników?).
    Teraz miesiąc korzystania z komórki prepaid bez ograniczeń wychodzi ok.
    (dzwonienie, SMSy, MMSy i parę GB danach) kosztuje mniej, niż kiedyś
    jedna kilkunastominutowa rozmowa. Jak dla mnie, to teraz wszystkie
    doładowania są "tańsze".

  • 7. Data: 2017-07-21 11:49:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-21 o 11:24, Poldek pisze:

    > Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, a każda rozpoczęta minuta
    > kosztowała 2,90 zł (ktoś w to jeszcze uwierzy bez pokazywania
    > archiwalnych cenników?).

    A co tu w kwestii wiary jest? Przecież nie każdy urodził się po 2000 roku.

> [...]
    > (dzwonienie, SMSy, MMSy i parę GB danach) kosztuje mniej, niż kiedyś
    > jedna kilkunastominutowa rozmowa. Jak dla mnie, to teraz wszystkie

    Są tańsze, różnice się zacierają, to teraz telekomunikacyjni geekowie
    zmieniają sieć dla 2zł oszczędności (żeby nie było - sam jestem z tego
    typu :)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-07-21 17:25:22
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 21.07.2017 o 11:24, Poldek pisze:

    > Kiedyś były tańsze doładowania na allegro, a każda rozpoczęta minuta
    > kosztowała 2,90 zł (ktoś w to jeszcze uwierzy bez pokazywania
    > archiwalnych cenników?).

    Ja pamiętam minutę po 3,66zł.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 9. Data: 2017-07-31 22:43:03
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-07-21 o 17:25, ALEX MR pisze:

    > Ja pamiętam minutę po 3,66zł.

    Tak było chyba w początkach pierwszego prepaida w Polsce, czyli Tak Tak.
    Potem wszedł Simplus ze swoją ofertą 2,90 zł za każdą rozpoczętą minutę.
    Ale nie jestem pewien, czy w Tak Taku nie było przypadkiem naliczania w
    podziałce 30 sek. Simplus rąbał bardzo długo naliczaniem w podziałce 60 sek.
    A obecnie marudzenie, że w jednej sieci jest za 19 zł/mies. bez limitu,
    a w drugiej 25 zł/mies. za podobne...
    Jaka to różnica? Dla mnie zarówno 19 zł/mies., jak też 25 zł/mies. za
    bez limitu i z pakietem parę GB to są obie stawki tak samo bez
    znaczenia, bo bliskie zeru.

  • 10. Data: 2017-07-31 22:55:21
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 31.07.2017 Poldek <p...@i...eu> napisał/a:

    > Ale nie jestem pewien, czy w Tak Taku nie było przypadkiem naliczania w
    > podziałce 30 sek. Simplus rąbał bardzo długo naliczaniem w podziałce 60 sek.

    TakTak miał jak mnie pamięć nie myli zaokrąglanie
    do pierwszej minuty, a potem co 30 s. I można było
    mieć płaską stawkę, albo dwie taryfy (w szczycie
    i poza)- jak za prąd :)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.