eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingBrak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje › Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
  • Data: 2012-08-04 16:23:41
    Temat: Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Aug 2012 15:27:52 +0200, Paweł Kierski napisał(a):

> [...]
    -reveal-a-risk-few-expected/?hp

    oprogramowania uzywanego przez brokerow i dealerow na Wall Street. Czy takie odgorne
    zalecenia moga byc skuteczne?

    istnienia instytucji, ktora jest gotowa bronic tego kursu, albo kontroli przeplywu
    kapitalu.

    siebie utrzymywaly takie mechanizmy kontrolne. Ale Polska jako czlonek UE nie ma
    takiej mozliwosci, zreszta jestesmy zbyt zwiazani gospodarczo z np. Niemcami zeby to
    mialo sens. Pozostaje nam wiec albo plynny kurs zlotego (ktory NB uratowal Polske
    przed recesja po 2008 roku), albo obrona sztywnego kursu przez NBP. Nie wiem, czy
    mielibysmy wystarczajaco duzo rezerw walutowych zeby obronic PLN przed spadkiem
    wzgledem EUR po 2008 roku, wydaje mi sie ze nie.

    > Bo ten sam facet w Zimbabwe chce oglądać filmy wyprodukowane w USA
    > i jest skłonny za ich możliwość obejrzenia zapłacić. A w USA nie chodzą
    > masowo na filmy z Zimbabwe. Pieniądze przepływają do USA i tam jest ich
    > więcej, czyli mają niższą wartość.
    >
    > Jeśli masz towar czy usługę, która jest pożądana przez innych, to pewnie
    > jesteś bogatszy i stać Cię, żeby za inne rzeczy zapłacić więcej.

    Nie tłumacz mi prostych zależności.
    Nie odpowiedziałeś mi tym przykładem obejrzenia filmu.
    O to właśnie chodzi.
    Bez względu na miejsce produkcjoi towaru/usługi wymaga ona _takich samych_
    nakłądów _pracy_.
    Coś jeszcze mam dopisać Pawle?