  • Data: 2018-05-29 22:57:04
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2018 o 21:36, Marek S pisze:

    > Osobiście zachwycam się elektrykami ogólnie, nie tylko w kontekście
    > miasta. O ile ich cichość w kabinie jest dyskusyjna, o tyle wiele frajdy
    > sprawia dostępna pełna moc w całym zakresie obrotów.

    > Dlaczego? Patrząc z mojej perspektywy, to bardzo użyteczny w mieście
    > środek transportu.

    Dlatego, ze patrzysz ze swojej żabiej perspektywy:P Widać jeszcze małe
    korki macie.

    > Nie wyobrażam sobie podróżowania transportem miejskim
    > ze skrzynkami zakupów. Do tego czas podróży i komfort również są nie do
    > pogardzenia. Gdy auto było w naprawie, to marnowanie codziennie 1.5h w
    > jedną stronę tylko było frustrujące. Szczególnie w upale gdy w SKM klimy
    > nie było.

    Widać macie marną komunikację. W Warszawie w godzinach szczytu jest
    praktycznie zawsze szybciej KM (poza jakimiś peryferiami, czy
    wyjątkowymi relacjami). Co do zakupów - tak naprawdę to taniej będzie
    pojechać po nie jakiś car sharingiem czy zamówić przez net z dostawą niż
    utrzymywać w tym celu samochód. Ja swojego używam już tak rzadko, że
    zdarza mi się zapomnieć gdzie zaparkowałem;) Prawdę mówiąc to skoro nie
    stać mnie na samochód-zabawkę jak jakiś muscle car, to myślałem o tym,
    żeby następnego nie kupować. Do miasta mi niespecjalnie potrzebny. Ale
    zostają wyjazdy za miasto, no i żona nie chce słyszeć o pozbyciu się grata.

    ;)

    Shrek