  • Data: 2018-05-29 22:01:08
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-28 o 21:02, Myjk pisze:

    > Nie, na początku napisałeś że "Twój" -- dopiero później napisałeś w KOŃCU
    > przyciśnięty, że segment C porównujesz z segmentem E! Co zresztą było
    > oczywiste, bo segment D, a tym bardziej C nie spełnia waunku.

    Głupoty znów opowiadasz. Od samego początku piszę, że nie każdego
    elektryka można porównywać do nie każdego diesla od strony akustycznej.
    A świadczy o tym przypadku na korzyść diesla porównanie mojego bieżącego
    auta (segment E) z moim byłym służbowym Leafem. To Ty wyjechałeś z
    rozróżnianiem segmentów i wycofywaniem się z uogólnienia jakie
    poczyniłeś bo ja wcale nie zamierzałem rozwijać wątku.

    > Ależ to Ty twierdzisz uparcie, że Leafy, ogólnie elektryki, są -ujowe, bo
    > są głośniejsze albo nie ma różnicy w stosunku do samochodów spalinowych.

    Guzik prawda. Oto cytat moich słów otwierających dyskusję:

    "Ja wróciłem do diesla właśnie. Nie podzielam Twojego poglądu o
    cichości. W swoim aucie nie słyszę silnika przy żadnej prędkości gdy
    jadę jednostajnie. Gdy przyspieszam - owszem, ale jest to ciche basowe
    mruczenie. Od 80km/h Leaf był głośniejszy, nawet sporo, od obecnego
    diesla. Wszystko zależy od modeli jakie porównujesz."

    Przeczytaj ostatnie zdanie 15 razy i postaraj się je zrozumieć. Wierzę w
    Ciebie!

    Gdzie niby napisałem, że ograniczam się do jakiegokolwiek segmentu?
    Wręcz przeciwnie! Wyraźnie piszę, że wszystko zależy od porównywanych
    modeli. Np. porównanie Merca S600 V12 do Leafa wyjdzie na korzyść Merca.
    Porównanie Leafa do Trabanta, wyjdzie na korzyść Leafa. Czy nie dajesz
    rady tego pojąć? Serio?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek