  • Data: 2015-11-30 12:23:16
    Temat: Re: Budki znikają - rozwój....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu niedziela, 29 listopada 2015 23:49:57 UTC+1 użytkownik Jan
    Stożek napisał:

    >Była kiedyś taka spółka - TP Publitel. Ale czy oni byli właścicielami
    >automatów publicznych i ponosili koszty z nimi związane, to nie wiem.

    Byc moze TPsa zachowala sie profilaktycznie i przyszlosciowo i zadbala
    o dochody biezace oraz przyszla likwidacje nierentownego interesu.

    Czy postarala sie przy tym naliczyc Publitelowi mozliwie wysokie
    koszty ? Hm ... UKE by to chyba sprawdzil ?

    J.