  • Data: 2019-08-23 10:45:12
    Temat: Re: Burza na Giewoncie
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Pawłowicz wrote:

    > Przeciwnie. Zadziała zasada chronienia pewnej części ciała i nieustannie
    > będziesz słyszał o "możliwości wystąpienia groźnych zjawisk".

    Obawiam się, ze masz rację i dokładnie to już się stało. Tylko nie
    wiem, jak alertowi RCB założyć sprawę o nękanie. Chyba tylko jakieś
    10% ostrzeżeń rzeczywiście przed czymś groźnym ostrzega, "na świętego
    Hieronima jest deszcz, albo go ni ma" ma większą sprawdzalność.
    Dwa tygodnie temu we Wrocławiu na głowę lał mi się deszcz, bo uwieryłem
    komórce, a Accu(ROTFL)Weather optymistycznie podawał "szansa opadów: 0%".

    Pozdrawiam, Piotr