  • Data: 2016-08-30 18:42:25
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2016 o 22:44, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Ale z Poznania do Paryża to nie z Bydgoszczy do Wetliny. Drobne 500 km
    > różnicy. Swoją drogą kiedyś nie narzekałeś na tę trasę...

    Bo trasa jest fajna, ale jeden skok już nie bardzo.
    A nie bardzo jest co tam robić w połowie drogi.
    W Europa Parku już byłem....

    Tak, wiem, na starość się człowiek rozleniwia....

    > Zdecydowanie się starzejesz.

    Zgadza się, tak od kilkunastu lat to stosuję.
    Dzieci też nie lubią całodziennej jazdy.
    I ciężko im się dziwić.

    A jak mi się spieszy, to wybieram samolot.
    Koszty zbliżone.

    > Wyjazd z domu o 11:16, w ośrodku byłem o 17:54. Ale po drodze miałem
    > przystanki - obiad z czekaniem na posiłek (Zajazd Magyar - odradzam
    > szczerze) i Ewa coś w Sanoku miała do załatwienia i dość długo szukałem.

    No właśnie - czyli prawie 6h, a on ma dużo dalej.
    I jakoś nie chciałeś poprzestać na 15 minutowych postojach na tankowanie.
    I o tym właśnie piszę - to jest normalna podróż na wakacje - zawsze coś
    się po drodze ciekawszego trafi.
    A w nocy to zamiast obiadu pewnie by się trzeba zdrzemnąć na godzinę.....

    > 780/450 = 1.733
    >
    > Ale inaczej jedzie się mając do pokonania 450 km a inaczej mając do
    > pokonania 780 km.

    Tak - postojów trzeba zaplanować jeszcze więcej.

    > Nadal zapominasz, że większość trasy to droga dwujezdniowa.

    Bez tego obecnie to i 80 ciężko zrobić bez gnania na odcięciu....