  • Data: 2010-02-17 13:29:51
    Temat: Re: [C++] Sprawdzenie nulla dla struktury
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek pisze:

    > W 3h? Przesadziles, no chyba, ze "w 3h".

    Ile Ci zajęło złapać "o co chodzi" w Pythonie, Javie, C#, Rubym, ....
    wstaw dowolne.
    Może na funkcyjne czy Prologi/Lispy dłużej.

    Nie mów że po 3h nie zauważasz robaczków, jakimi się różnią języki i że
    z referencją pod ręką zaczynasz kodować?

    Oczywiście nie mówię o profesjonalnej znajomości, uchowaj mnie Boze