  • 21. Data: 2012-04-01 10:14:15
    Temat: Re: CBRADIO kanał 19 non stop
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > za pół to chyba nie 325PLN.
    > http://allegro.pl/cb-radio-stabo-xm3001e-i2244612258
    .html
    > A Johny II 499PLN i wyglada dużo nowocześniej. Stabo wyglada jak Uniden
    > 520XL

    Dlatego napisałem PRAWIE :)
    A co do Johnegoto miałem na mysli wersję III a to już większy wydatek chyba
    że ktoś ma ze starych zapasów.
    No i ten wygląd.... To ma działać a nie wyglądać :)))
    pzdr
    GL

  • 22. Data: 2012-04-01 12:11:06
    Temat: Re: CBRADIO kana? 19 non stop
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 01 Apr 2012 00:33:07 +0200 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

    > Powitanko,

    > Za granica?

    będziesz gadał z miejscowymi?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2012-04-01 13:49:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-04-01 00:26, BartekK wrote:

    > Doprecyzujmy więc: z "impulsowym" przełączaniem kanałów, z lat 80-90 to
    > są np:
    > - wszelka onwa, lafayette indianapolis (itp, z guzikami góra-dół), i
    > inne na syntezie LC7185 (*) - traci nr kanału po wyłączeniu zasilania

    No i szereg szeroko popularnych odmian Cobry 19 plus (19 ultra, 20 etc.
    - nie mowa o tym badziewiu ktore sie pojawilo po roku 2000), ktora byla
    bardzo przyzwoitym radiem.

    > - * z powyższych wyjątek - alan 28/28+ jest na LC7185, ale ma
    > wyprowadzony 3ci przewód zasilania do akumulatora, i podtrzymuje nr
    > kanału i zawartość pamięci.

    O ile komus sie chcialo dociagac to zasilanie, albo nie wyjmuje radia z
    samochodu :).

    > - lincoln - przełącznik enkoderowy, a zapamiętuje gdzie był wyłączony

    Tak rozowo z nim do konca to nie jest - po jakims czasie jednak zeruje
    sie i ustawia sie na 28,000Mhz.

    > ... a cała reszta byłą praktycznie od zawsze robiona na przełączniku
    > mechanicznym jak "programator z pralki", równocześnie sterującym
    > wyświetlaczem, i czasem niekontaktującym. Tutaj jak gałkę nakręcisz i
    > zostawisz, to tak będzie stała, niezależnie od zasilania.

    Najbardziej "klasyczna" produkcja tkwiaca korzeniami w latach 70 i
    pewnie jeszcze wczesniej, to w istocie tak miala. No i przy okazji tak
    sterowane modele zazwyczaj byly jeszcze bardziej 'niskoszumne'.

    Niemniej jednak przyznasz ze zapis "wszystkie sensowniejsze radia
    tak sie zachowuja" jest dosc posunieta generalizacja ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2012-04-01 16:06:49
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 00:32:41 +0200, BartekK napisał(a):

    > Zasadniczo - jak jest wybór, to lepiej mieć ten FM niż nie mieć. A tutaj
    > wybór jest - to samo radio, ale z obecnym FM, pod nazwą Stabo 3003 jest
    > nawet tańsze.

    Kupowałem jakieś 5 lat temu radio i też myślałem sobie że FM się przyda.
    Dwa lata temu zmieniłem samochód i musiałem także zmienić radio, stare się
    nie mieściło w nowym. Zastanawiałem się nad FM i doszedłem do wniosku, że
    przez te 3 lata kiedy posiadałem radio z FM nie użyłem go nigdy, tak samo
    jak raz tylko użyłem DW (słuchania na 2 kanałach jednocześnie).

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 25. Data: 2012-04-01 16:08:06
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 01 Apr 2012 00:33:07 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Powitanko,

    > Za granica?

    Za granicą rodacy słuchają na 28 w AM (niektórzy nie zmieniają i siedzą na
    19)

  • 26. Data: 2012-04-02 00:07:03
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > poszukaj Stabo 3003 i ciesz się fajnym radyjkiem za prawie pół ceny
    > Johnego.

    jest jeszcze M-TECH LEGEND II, podobno to samo co STABO i stówe taniej

    http://www.cb-forum.pl/viewtopic.php?t=13030

    I rozważam różne opcje ale chyab Maxon CM70 lub CM10 - tez wygladaja dobrze
    i cena 225 i 180pln

  • 27. Data: 2012-04-02 06:48:55
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    On 31 Mar, 19:22, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:

    > Myslicie ze warto brać presitent Johnny?

    A przy okazji wie ktoś może, skąd w PL taka popularnosc CB w
    "cywilnych" autach?
    Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
    służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".
    Na zachodzie Europy też chyba nie spotyka się prywatnych aut z (drugą)
    anteną.

  • 28. Data: 2012-04-02 21:23:27
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-04-02 00:07, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "glang"<g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jest jeszcze M-TECH LEGEND II, podobno to samo co STABO i stówe taniej

    nie to samo, m-tech legend II nie ma ASC. IMHO warto dopłacić, ale pod
    warunkiem, że dobrze działa.

    --
    pozdr,
    W.

  • 29. Data: 2012-04-02 22:13:16
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie to samo, m-tech legend II nie ma ASC. IMHO warto dopłacić, ale pod
    > warunkiem, że dobrze działa.

    racja.

    btw - zamówilem maxon cm70 za jakies 205PLN

  • 30. Data: 2012-04-02 23:13:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello slavo65,

    Monday, April 2, 2012, 6:48:55 AM, you wrote:

> [...]
    > Jeżdżę sporo osobowym autem zarówno w celach prywatnych jak i
    > służbowych i nigdy się nie złapałem na tym, że "przydałoby się CB".

    To bardzo malo jeździsz z CB...

    Wracałem z Automaticonu już po ciemku i dostałem ostrzeżenie, ze na
    Obwodnicy Północnej Opola jeleń próbuje przejść przez jezdnię. Gdybym
    o tym nie wiedział, nawet bym go nie zauważył. A dzięki CB zwolniłem i
    wypatrzyłem - szykował się do przebiegnięcia ale zrezygnował.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl