  • Data: 2017-12-23 20:23:46
    Temat: Re: COLP - największa dysfunkcja voipa
    Od: SDD <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 23 grudnia 2017 20:16:09 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Jestem pewien. Jeśli dzwonię na infolinię banku

    A ja chciałbym wiedzieć - bo bank może mieć numer 801 za który płacę więcej. A nie
    jest to numeracja o podwyższonej płatności, że bank zarabia na moim połączeniu.

    Pieniądze za to połączenie - przynajmniej *oficjalnie* zatrzymują operatorzy, a bank
    też powinien za nie dopłacić (zgodnie z ideą numeracji o dzielonej opłacie).

    następnym razem chciałbym z Panią Kasią porozmawiać na numeracji geograficznej, na
    którą mam 44000 minut miesięcznie. Albo po IP za darmo a nie nabijać kasę operatorom.