  • Data: 2009-03-31 11:26:41
    Temat: Re: CREATIVE Inspire 265
    Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    BS napisał(a):

> [...]
    segmencie wielkiej róznicy niema

    Oj jest, jest... Kupiłem wcześniej Tracera jakieś gówienko 2+1,
    czym prędzej ze stratą odsprzedałem- jakość żałosna, zasilacz buczy...

    Kupiłem te Inspire 265 za 70 zł w Carrefour- nie jest najgorzej,
    grają lepiej, niż stare Geniusy. Dźwięk czysty, dół ciut słaby,
    ale po podkręceniu equalizera w audacious jest przyzwoicie.
    Ogólnie jestem zadowolony :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP