  • 1. Data: 2009-03-20 06:57:10
    Temat: CREATIVE Inspire 265
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    Powoli dogorywają mi głośniki, zastanawiam się więc nad kupnem
    nowych. Zastosowania- typowe brzęczadło, bez gier czy wyrafinowanej muzyki.
    Próbowałem niedawno Tracera 2+1- tragedia, zasilacz buczy, praktycznie zero
    nie tylko basu, ale i w ogóle niskich tonów.

    No i pytanie, czy warto kupować Creative Inspire 265?
    Może jest coś innego do 100 zł wartego uwagi?

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 2. Data: 2009-03-20 09:36:16
    Temat: Re: CREATIVE Inspire 265
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Dominik & Co pisze:
> [...]
    > nie tylko basu, ale i w ogóle niskich tonów.
    >
    > No i pytanie, czy warto kupować Creative Inspire 265?
    > Może jest coś innego do 100 zł wartego uwagi?

    Jesli potrzebujesz głosników jedynie do 'sluchania' dzwieków wydawanych
    przez system (:)) to oczywiscie ze wystarczą, do muzyki prawdopodobnie
    też - ale musisz pamiętac ze jest to najnizsza półka, creative czy nie
    creative na tym segmencie wielkiej róznicy niema

    Ogolnie to do 100zł raczej cięzko, chyba że uzywane wchodzą w gre,
    jesli tak to:
    http://allegro.pl/item583303142_creative_gigaworks_t
    20.html
    nie mają sobie równych - grają poprostu niesamowicie, świetny zakres,
    jakość dzwięku powala, choć niewiem czy za stówke pójdą - ale tak czy
    inaczej ja bym pilnował tej aukcji, może sie uda

    Ja osobiscie za 100zł kupiłbym porzadne słuchawki, a o basie w
    głosnikach 2.0 niemasz co marzyć co najwyzej średnie i wysokie tony
    (wyjątkiem są t20 które basem biją nie jeden zestaw 5.1)

    Ale jeśli koniecznie chcesz nowe, to możesz zainteresować sie jeszcze
    tym zestawem:
    http://allegro.pl/item581388840_komplet_glosnikow_st
    ereo_logitech_x_140.html
    osobiscie ich nie słyszałem - dlatego nic więcej powiedziec niemoge

  • 3. Data: 2009-03-28 13:42:29
    Od: BS <x...@o...pl>

    On 20 Mar, 09:36, vcore <mail*TN...@vcore.pl> wrote:

> [...]
    > też - ale musisz pamiętac ze jest to najnizsza półka,creativeczy niecreativena tym

    No właśnie mam podobny problem. Mianowicie często wyjeżdzam, czasami
    na parę miesięcy i wtedy brakuje mi mojego sprzętu audio. Pomyślałem o
    zakupie jakiś małych głośniczków. Byłem w jakimś markacie i w niskiej
    (choć i tak nie najniższej hehe) cenie najrozsądnie wyglądaja te
    Creative 265. Pytanie czy warto? Mają służyć do słuchania muzyki.
    Oczywiście nie spodziewam się cudów, ale chciałbym aby grał parę razy
    lepiej niż głośniki wbudowane w mojego laptopa i żeby miały cokolwiek
    dołu.

> [...]
    > jakość dzwięku powala, choć niewiem czy za stówke pójdą - ale tak czy
    > inaczej ja bym pilnował tej aukcji, może sie uda

    T20 wyglądają nieźle, niestety tutaj ciężko je w ogóle spotkać.

    > Ja osobiscie za 100zł kupiłbym porzadne słuchawki, a o basie w
    > głosnikach 2.0 niemasz co marzyć co najwyzej średnie i wysokie tony
    > (wyjątkiem są t20 które basem biją nie jeden zestaw 5.1)

    Słuchawki mam, ale siedzieć 15 godzin w słuchawkach na głowie jest
    trochę męczące. Słuchanie ultra skrzywionego i płaskiego dźwięku
    bezpośrednio z laptopa też jest męczące.

    W podobnej cenie widziałem jeszcez mitsai ka800 i trust sp-3150, ale
    coś nie mogę znaleźć informacji na ich temat w sieci. To są 2+1.

  • 4. Data: 2009-03-31 11:26:41
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    BS napisał(a):

    segmencie wielkiej róznicy niema

    Oj jest, jest... Kupiłem wcześniej Tracera jakieś gówienko 2+1,
    czym prędzej ze stratą odsprzedałem- jakość żałosna, zasilacz buczy...

    Kupiłem te Inspire 265 za 70 zł w Carrefour- nie jest najgorzej,
    grają lepiej, niż stare Geniusy. Dźwięk czysty, dół ciut słaby,
    ale po podkręceniu equalizera w audacious jest przyzwoicie.
    Ogólnie jestem zadowolony :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP