eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego › Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
  • Data: 2012-05-07 21:56:44
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Następny, który nie odróżnia opowiadania o tym, co dzieje się w firmie
    > od informacji o tym, w jakiej firmie się pracowało.

    Ojej. A ktoś napisał, że komuś innemu kazali pracować w niedzielę. Szok
    po prostu. Komisję sejmową trzeba powołać.

    Powołujesz się na UOIN najwyraźniej nie mając o tym pojęcia. Przeszedłeś
    kiedyś szkolenie? Miałeś lub masz poświadczenie? Do jakiej klauzuli?
    Pracowałeś w służbach? Jeśli nie, to bądź łaskaw nie komentować.

    Mi na przykład też zdarzało się jechać w niedzielę na "wycieczkę
    służbową" i jakoś nie boję się, że za napisanie tego ktoś się do mnie
    przyczepi. Powiem Ci coś jeszcze straszniejszego - jeździłem kiedyś po
    placówkach granicznych i instalowałem nowe serwery.

    Może przestań czytać książki szpiegowskie do poduszki, bo się nerwowo
    wykończysz.