    From: "Paweł Szwajkowski" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 20-24-28/2,8 kontra kit
    Date: Thu, 15 Jan 2009 12:28:14 +0000 (UTC)

    Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ciekawe. Nic nie wiedziałem, że Canon zmienił układ soczewek. Masz jakiś
    > artykuł do tego? Najlepiej po polsku lub angielsku. Ale jak niemiecki
    > będzie z dużą ilością obrazków to też się zorientuję ;)

    Cytat z testu 50D na fotopolis.pl:

    "Producent twierdzi, że nowy proces produkcji matrycy i przeprojektowane
    fotodiody i mikrosoczewki zwiększają możliwości zbierania światła przez
    sensor. Mikrosoczewki zastosowane w sensorze modelu 50D charakteryzują się
    brakiem przerw między nimi co ma znacznie podnieść efektywność każdego
    piksela. Dzięki tym rozwiązaniem 50D ma dawać dobrą jakość na wysokich
    czułościach przy zwiększeniu ilości pikseli do 15,1 Mp."

    Zródło:
    http://eos50d.fotopolis.pl/index.php?n=7987&p=3

    Pozdrawiam,
    www.szwayko.republika.pl