-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: Canon SX40HS i wadliwy(zepsuty) wyświetlacz LCD
Date: Wed, 11 Sep 2013 14:21:24 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 37
Message-ID: <l0pn85$1re$1@usenet.news.interia.pl>
References: <l0o1tk$enk$1@dont-email.me> <52300824$0$1261$65785112@news.
neostrada.pl> <l0p1gl$2hd$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: opg67.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1378902085 1902 83.0.30.67 (11 Sep 2013 12:21:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Sep 2013 12:21:25 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <l0p1gl$2hd$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:899665
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-11 08:10, piecia aka dracorp pisze:
> Dnia Wed, 11 Sep 2013 08:05:14 +0200, Zakonspirowany napisał(a):
>
>> Zdefiniuj: "padł".
>> Może to błahostka do naprawy w pół godziny, a może cały wyświetlacz do
>> wymiany? Jakie są objawy? Nie świeci?
>> Jeżeli dobrze zrozumiałem, co napisałeś odnośnie gwarancji, to ta
>> naprawa jeszcze Ci się należy w jej ramach.
> Wyświetlacz po otwarciu i obkręceniu o około 180° zaczyna migać i w penym
> momencie wyświetla tylko biały kolor. W sumie się teraz zastanawiam czy
> po prostu go nie odebrać i samemu zapewne wymienić taśmę.
>
> Aktualnie gwarancji już nie ma ale w chwili oddawania do sklepu*
> gwarancja jeszcze była. Ostatnie dni.
>
> *) wcześniej się pytałem w sklepie czy u nich można załatwić naprawę
> gwarancyjną, dostałem potwierdzającą odpowiedź więc przez nich
> załatwiałem.
>
>
Gwarancja:
Liczy się moment oddania do serwisu. Bieg gwarancji jest zatrzymywany w
momencie oddania i przywracany po zwrocie - czyli gwarancja jest
przedłużana o okres naprawy.
Takie są ogólne zasady.
Ale gwarancja jest dobrowolna. Konsument wybiera, czy korzysta z
gwarancji, czy niezgodności towaru z umową - nie oba na raz.
Ale to już na pl.soc.prawo
--
Pozdrawiam.
Adam.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.13 15:23 piecia aka dracorp
- 11.09.13 15:42 mbut
- 17.09.13 19:52 Dąbrowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
- silentpeakphoto
- Powerbank w ksztalcie raczki monopodu?
- Po jakiemu gada Nikon?
- Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
- Canon i RAW
- fotografie Vivian Maier
Najnowsze wątki
- 2024-06-06 Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
- 2024-06-08 czarny punkt - Małdyty
- 2024-06-08 Protesters attempt to storm Tesla's factory in Germany
- 2024-06-07 przydałaby się grupa o wszystkim
- 2024-06-07 Rowerzyści! Co się z wami dzieje?!
- 2024-06-07 Peltier
- 2024-06-07 Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- 2024-06-07 nerwica lękowa
- 2024-06-07 Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- 2024-06-07 Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- 2024-06-08 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-06-08 Warszawa => QA Manager <=
- 2024-06-08 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=
- 2024-06-08 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-06-08 Warszawa => Business Development Manager <=