  • 1. Data: 2013-09-10 23:11:16
    Temat: Canon SX40HS i wadliwy(zepsuty) wyświetlacz LCD
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Witam
    Są może tutaj jacyś użytkownicy Canona SX40 HS? Jeśli tak to jak wam
    działa lub ile wytrzymał odchylany i obkręcany wyświetlacz LCD?
    U mnie po prawie roku wyświetlacz padł. A za dużo nie był używany.

    Aktualnie aparat jest na reklamacji. Problem jest taki, że aktualnie
    gwarancja już się skończyła (w trakcie trwania reklamacji). Canon daje
    tylko rok. Pozostaje jeszcze towar niezgodny z umową ale to w mojej
    kwestii leży udowodnienie, że wada ta już była w trakcie zakupu.
    No i postaram się to zrobić. Pytanie jak jest w innych aparatach z tej
    serii?

    --
    piecia aka dracorp

  • 2. Data: 2013-09-11 08:05:14
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 10-09-2013 23:11, piecia aka dracorp pisze:
    > U mnie po prawie roku wyświetlacz padł.

    Zdefiniuj: "padł".
    Może to błahostka do naprawy w pół godziny, a może cały wyświetlacz do
    wymiany? Jakie są objawy? Nie świeci?
    Jeżeli dobrze zrozumiałem, co napisałeś odnośnie gwarancji, to ta
    naprawa jeszcze Ci się należy w jej ramach.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-09-11 08:10:29
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 08:05:14 +0200, Zakonspirowany napisał(a):

> [...]
    > Jeżeli dobrze zrozumiałem, co napisałeś odnośnie gwarancji, to ta
    > naprawa jeszcze Ci się należy w jej ramach.
    Wyświetlacz po otwarciu i obkręceniu o około 180° zaczyna migać i w penym
    momencie wyświetla tylko biały kolor. W sumie się teraz zastanawiam czy
    po prostu go nie odebrać i samemu zapewne wymienić taśmę.

    Aktualnie gwarancji już nie ma ale w chwili oddawania do sklepu*
    gwarancja jeszcze była. Ostatnie dni.

    *) wcześniej się pytałem w sklepie czy u nich można załatwić naprawę
    gwarancyjną, dostałem potwierdzającą odpowiedź więc przez nich
    załatwiałem.

    --
    piecia aka dracorp

  • 4. Data: 2013-09-11 14:21:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-09-11 08:10, piecia aka dracorp pisze:

> [...]
    >
    > *) wcześniej się pytałem w sklepie czy u nich można załatwić naprawę
    > gwarancyjną, dostałem potwierdzającą odpowiedź więc przez nich

    Gwarancja:
    Liczy się moment oddania do serwisu. Bieg gwarancji jest zatrzymywany w
    momencie oddania i przywracany po zwrocie - czyli gwarancja jest
    przedłużana o okres naprawy.

    Takie są ogólne zasady.
    Ale gwarancja jest dobrowolna. Konsument wybiera, czy korzysta z
    gwarancji, czy niezgodności towaru z umową - nie oba na raz.
    Ale to już na pl.soc.prawo

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 5. Data: 2013-09-11 15:23:03
    Od: piecia aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 14:21:24 +0200, Adam napisał(a):

    > Ale gwarancja jest dobrowolna. Konsument wybiera, czy korzysta z
    > gwarancji, czy niezgodności towaru z umową - nie oba na raz.
    Tak jestem tego świadomy. Na razie czekam i zobaczę co z tego wyjdzie.
    Bardziej byłem ciekaw jak ten aparat się sprawuje u innych użytkowników.
    Albo może w każdym aparacie z obkręcanym ekranem psuje się to połączenie?

    --
    piecia aka dracorp

  • 6. Data: 2013-09-11 15:42:13
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 13-09-10 23:11, piecia aka dracorp pisze:
> [...]
    > kwestii leży udowodnienie, że wada ta już była w trakcie zakupu.
    > No i postaram się to zrobić. Pytanie jak jest w innych aparatach z tej

    próba

  • 7. Data: 2013-09-17 19:52:39
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2013-09-11 15:23, piecia aka dracorp pisze:

    > Tak jestem tego świadomy. Na razie czekam i zobaczę co z tego wyjdzie.
    > Bardziej byłem ciekaw jak ten aparat się sprawuje u innych użytkowników.
    > Albo może w każdym aparacie z obkręcanym ekranem psuje się to połączenie?

    Mam wprawdzie nie SX40HS a A630, który też ma obracany wyświetlacz i po
    6 latach dość intensywnego użytkowania żadnych usterek. Raz nawet upadł
    mi na bruk z wysokości około 1,5m, blacha z tyłu wyświetlacza się
    wgięła, ale aparat działa nadal. Czyli kabel sam z siebie raczej nie
    powinien się uszkodzić.