    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Castrol Chain Cleaner - jest coś podobnego ?
    Date: Sat, 17 Jul 2010 23:22:04 +0200

    On 2010-07-17 22:29, ToMasz wrote:
    > no to panie kochany, mała modyfikacja i oczyszacmy zatokę meksykańską!

    Sarkazm nie jest wskazany. Nigdzie nie twierdzę że tak jest, cytuje
    opinie osoby która używała tego preparatu. Poniewaz jestem nastawiony
    sceptycznie chciałbym najpierow to wypróbować na czymś co jest tańsze
    zakładając z góry że nie pomoże.

    > możesz sobie ten silik spłukać albo benzynką ekstrakcyjną, albo płynem
    > do mycia silkików k2, albo dać sobie spokój.

    Spłukanie benzyną jest oczywiście sensowne, ale utrudnione jak się
    mieszka w bloku. A myjnia silnikow może się zakonczyć awarią upierdliwą
    w usuwaniu. Więc najpierw eksperymenty z bezpieczniejszymi metodami. A
    jak nie zadziała? To trudno. Będę bogatszy w doświadczenie o radach innych.