  • Data: 2014-04-17 13:17:07
    Temat: Re: Centra futura czy bosch s4?
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale wiesz, że różne kolory to różna jakość? :)

    Troche mam niebieskich narzedzi i o ile wkretarki czy mlotki daja rade,
    zwlaszcza te produkowane w Szwajcarii czy Niemczech to odkurzacz GAS25 za
    1200zl to nieprawdopodobne gowno. Silnik zaraz po gwarancji sie spalil -
    koszt okolo 500zl, chwile potem padl modul elektroniczny ( kosc +kilka
    opornikow i wlacznik) za ktory chcieli 250zl, wiec wyslalem ich na drzewo i
    zainstalowalem polskiej produkcji sterownik za 30zl i jest git :)