  • 1. Data: 2014-04-16 21:28:33
    Temat: Centra futura czy bosch s4?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam

    Oglądam ceny akumulatorów i jestem w lekkim szoku. dlaczego centra
    futura kosztuje tyle samo co bosch s4? Czy niemcy zeszli na psy, czy
    centra osiągnęła kosmiczną jakość?
    Czy może ktoś poleci jakiś akumulator ok 70 ah? W markecie wolałbym nie
    kupować.

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-04-16 21:33:55
    Temat: Re: Centra futura czy bosch s4?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    > witam
    > Oglądam ceny akumulatorów i jestem w lekkim szoku. dlaczego centra futura
    > kosztuje tyle samo co bosch s4?

    może dostali znaczek Teraz Polska! i się cenią...

    > Czy może ktoś poleci jakiś akumulator ok 70 ah?

    Varta silver (to samo co Bosch tylko taniej)

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2014-04-16 22:36:59
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-04-16 21:28, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > Oglądam ceny akumulatorów i jestem w lekkim szoku. dlaczego centra
    > futura kosztuje tyle samo co bosch s4? Czy niemcy zeszli na psy, czy
    > centra osiągnęła kosmiczną jakość?

    Sugerujesz, że Bosch oferuje "kosmiczną jakość"?
    LOL

    JK

  • 4. Data: 2014-04-16 22:47:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > osiągnęła kosmiczną jakość?
    > Czy może ktoś poleci jakiś akumulator ok 70 ah? W markecie wolałbym nie

    Generalnie z dawnej marki Bosch to niewiele dobrego zostalo. Zalezy jeszcze
    od artykulu i ktory zaklad produkuje, ewentualnie jakiej firmie zlecaja
    produkcje.
    Ja jezdze na centrze futura 4 lata po miescie z max v ladowania 14V, czyli
    jak wszystko wylaczone. Jak wlaczone swiatla i cos tam, cos tam to 13,8 :) i
    jeszcze daje rade, a 2x przez przypadek rozladowalem go 8-9V. Raz na pol
    roku na wszelki wypadek podlaczam go do prostownika.

  • 5. Data: 2014-04-16 23:02:14
    Od: tá´Ź

    Czesław Wiśniak wrote:

    > Raz na pol
    > roku na wszelki wypadek podlaczam go do prostownika.

    ROTFL.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2014-04-16 23:03:14
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > ROTFL.

    Smiejesz sie z wlasnej glupoty ?:)

  • 7. Data: 2014-04-17 00:06:53
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 16 kwietnia 2014 22:47:16 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    >
    > jeszcze daje rade, a 2x przez przypadek rozladowalem go 8-9V. Raz na pol
    >
    > roku na wszelki wypadek podlaczam go do prostownika.

    5 lat to wytrzymuje najtańszy z marketu. Taka futura to powinna 10 lat wytrzymać w
    dobrej kondycji.

  • 8. Data: 2014-04-17 00:15:59
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > jeszcze daje rade, a 2x przez przypadek rozladowalem go 8-9V. Raz na pol
    >
    > roku na wszelki wypadek podlaczam go do prostownika.

    5 lat to wytrzymuje najtańszy z marketu. Futura to 10 lat powinna w bardzo dobrej
    kondycji być.

  • 9. Data: 2014-04-17 00:20:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >5 lat to wytrzymuje najtańszy z marketu. Futura to 10 lat powinna w bardzo
    >dobrej kondycji >być.

    Obecnie 10 lat to chyba zaden nie wytrzyma. Moze jakis z dobrej produkcji i
    ujezdzany nonstop w trasach.

  • 10. Data: 2014-04-17 00:40:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 00:20, Czesław Wiśniak pisze:

    > Obecnie 10 lat to chyba zaden nie wytrzyma. Moze jakis z dobrej
    > produkcji i ujezdzany nonstop w trasach.

    Raczej wprost przeciwnie.
    Wytrzyma najbardziej prymitywny, robiony starymi metodami. Może jakiś z
    dawnego "głębokiego" ZSRR.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam